[verwijderd]
Waar kun je leuke (en een beetje betaalbare) zwangerschapskleding vinden?
Brand maar los!
- H&M
- Next
- Zalando
- Asos
- Kiabi
- ...
Waar kun je leuke (en een beetje betaalbare) zwangerschapskleding vinden?
Brand maar los!
Klinkt raar, maar de Lidl (webshop) heeft geregeld best leuke dingen voor weinig geld! Ook voor baby's en ouder
Schuurpapier inderdaad de Lidl heeft een gigantisch fijne zwangerschapsbroek!
Lidl inderdaad en BonPrix!
En nu volgens mij veel korting bij Wehkamp
[verwijderd] envie de fraises heeft leuke jurkjes!
en verder zie ik vaak noppies, supermom en esprit op showroomprive.
Schuurpapier Dat had ik nou nooit verwacht, haha. Ik ga eens kijken
Edit: OMG DIE PRIJZEN! โกโกโกโก
[verwijderd] ik hou idd showroomprive en venteprive in de gaten, haha. Noppies is vaak alsnog wel duur vind ik. 20 euro voor een basic t-shirt vind ik niet goedkoop.
[verwijderd] wow dat zijn leuke prijzen bij de lidl! Weet iemand ook hoe het valt?
Honkeytonk ik neem zwangerschap altijd standaard een maat groter.
prenatal heeft trouwens eind van deze maand denk ik ook mama mazzel dagen, maar geen idee of die ook in frankrijk bezorgen!
[verwijderd] en Honkeytonk ik zou het bij de lidl voor jezelf absoluut niet doen! Ik vind mijn broek juist eerder te groot vallen in mijn eigen maat! Dat hoor ik van de meeste om mij heen ook wel en sommige hebben dus juist de jeans een maatje kleiner besteld! Hoe de rest valt weet ik niet, ik loop qua shirtjes namelijk gewoon in mijn eigen shirts en anders haal ik gewoon basics bij de hm. Niet per se van de zwangerschapsafdeling hoor.
Honkeytonk volgens mij bestaat het hier wel , ik ga eens googelen
Honkeytonk De gewone kleding valt iig zeker niet klein!
Ik vond de zwangerschapskleding van de Lidl zeker een maat groter vallen dan andere merken.
Ik heb altijd van die longshirts aan. Toen ik zwanger was geen enkel zwangerschapsshirt hoeven te kopen. Na de zwangerschap waren ze ook niet vervormd.
Heb alleen een paar broeken via mp gekocht. Wel jammer dat mijn voorgevel van maatje 80c/d naar cupmaat g/h ging..
Ik kocht elke zwangerschap een doos bij Noppies. Zij hebben ook hele mooie spijkerbroekenfabrikant Esprit!
Limango heeft nu hele leuke aanbiedingen zie ik toevallig!
De spijkerbroeken van de lidl vind ik echt heerlijk zitten! Wel gewoon je eigen maat bestellen