Robije Angel1980 Onze aangifte is gister ingediend dus nog niks gehoord. Maar als ik kijk maar afgelopen jaar, toen was hij ook rond deze tijd ingestuurd en hadden we het geld een maand later al.
Love1990 Angel1980 ja ik wel, krijg een leuk bedrag terug. Dagtekening van de brief is 30 april, geld staat binnen een week na dagtekening op mijn rekening. Ik ben benieuwd!
Marshmallow Nou ik ben weer eens vreselijk laat. Dit weekend alles vinden, scannen en naar mijn moeder mailen. Dan kan ze net voor 1 mei de belasting doen. Elk jaar weer hetzelfde bij mij, ben zo'n muts hierin.
Manque [verwijderd] Zelfde hier. Wij vragen altijd uitstel aan. Meestal is de teruggave pas in augustus ofzo.
Marshmallow Ja mijn moeder vraagt dus ook altijd uitstel aan voor de zekerheid, ze kent me ondertussen đ (werkt bij mijn bonusvader op de zaak en ze doet oa de aangiftes).
Eowyn Hier 27 maart inkomen vastgesteld naar aanleiding van de aangifte. Ik hoop dat het snel veranderd naar de aanslag đ
Angel1980 Eowyn ik kan het dus terugvinden, datum van vaststelling đ¤ Ik log waarschijnlijk steeds in op mobiele versie en daar kan je het niet zien.
[verwijderd] Domme vraag waarschijnlijk, maar de boekhouder doet onze aangifte. Kan ik ergens nakijken of hij het al gedaan heeft? (Ik kan het natuurlijk ook vragen, maar ik wil het zelf graag na kunnen kijken)
[verwijderd] [verwijderd] als de aangifte is gedaan krijg je mail van de belastingdienst. Daarbij lijkt het me ook dat je boekhouder jou ook een berichtje doet, incl de resultaten en een rapport. Maar misschien ben ik verwend met de mijne đ
[verwijderd] Vilgens mij kun je dat zien wanneer je inlogt oo mijn belastingdienst. Dan staan er geloof ik taken ofso.
[verwijderd] [verwijderd] hij is wel langs geweest met een rapport vol cijfertjes en balansen. Hij is een half uur bezig geweest om het toe te lichten, maar heel eerlijk gezegd was ik na 5 minuten al afgeleid. Volgens mijn man hebben we afgesproken dat hij direct daarna aangifte zou doen en dat wij dan een brief van de belastingdienst kregen om te ondertekenen. Tussen de aangifte en de brief kon weken zitten. Ik kan mij hier werkelijk niks van herinneren. Komt jou dit bekend voor? Ik ga nog wel even inloggen (als ik mij digiD kan vinden đŦ).
[verwijderd] [verwijderd] Uuuh. Tekenen heb ik nog nooit hoeven doen, ook niet toen ik nog een andere (vreselijke) boekhouder had en ook niet toen ik het zelf nog deed (een eeuw geleden). Dat van die mail klopt overigens niet wat ik zei in mijn vorige post, heb het even voor je gecheckt maar die heb ik dus nooit gekregen. Je zou in "mijn overheid" kunnen kijken, daar staat hij misschien in als de aangifte is gebeurd. Heb je inderdaad wel je digid voor nodig đ Ik zou er toch een belletje aan wagen hoor. Of werkt hij uurtje-factuurtje? Dan zou ik het nog even afwachten đ
[verwijderd] [verwijderd] volgens mijn man moesten we de eerste keer tekenen, omdat iemand de anders de aangifte voor ons doet voor het eerst? Hij gaat vandaag nog even op zoek naar mijn digiD
[verwijderd] [verwijderd] Mijn man heeft vandaag even met de boekhouder gemaild. In mijn belastingdienst stond namelijk ook niks. Hij heeft direct na zijn bezoek al aangifte gedaan, maar dat gaat via een ander software programma en is in mijn belastingdienst niet zichtbaar. Schijnbaar heb ik al iets ondertekend voor een machtiging tijdens zijn bezoek. Ik maak mij nu echt ernstige zorgen over mijn geheugen. Ik kan mij er echt niks van herinneren đ¤Ļââī¸. De komende maanden zal ik de rekening wel van de belastingdienst ontvangen.
[verwijderd] Love1990 Nice!! Hoe snel was je me aangifte doen? Ivm verhuizing was ik 2 dagen later pas zo ver.