En vandaag is dat Zoutelande van Blof... Na het aanmaken van deze topictitel gecombineerd met kinderen voor kinderen (het is nu wat druk in mijn hoofd en het is nog maar half 7).
Maar hebben jullie dat ook, wakker worden met een liedje in je hoofd? En kan je dan achterhalen waarom je dat liedje in je hoofd hebt? Ik heb vandaag van de eerste geen idee, en de tweede heb ik mezelf dus net aangedaan 😭

Ik lig nu in bed bij het raam naar de vogels te luisteren. Dus nee, geen liedje van de radio, maar een mooi muziekje van buiten 🙂

• [verwijderd]

Op dit moment: ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd.

Bedankt hè 😋

Dat vreselijke opruimlied van Nijntje...
    Dochter is fan (van t liedje, niet van opruimen helaas) en heeft de ‘repeat’ knop ontdekt.

• [verwijderd]

Ik probeer momenteel heel hard de topic titel te onderdrukken met Reggaetón Lento.

Mijn zoon van 1.5 die zingt elke morgen het melodietje van André Hazes. Leef.

A a aa a a aa. Zo maakt die papa ook wakker...
      Papa a a aa! En daar is die heel blij mee als hardrock liefhebber 😂

Ik heb eigenlijk altijd wel een liedje in mn hoofd. Soms ook twee door elkaar en dan ook nog een gesprek, zin of bepaald woord. Druk hoofd zullen we maar zeggen.

Op dit moment Anouk met Million Dollar. Want die was net op de radio. Lekker nummer.
      Heb ook vaak echt stomme liedjes in mn hoofd.

Hier heb ik al een hele week de zeven sprong in mijn hoofd. 🤦🏼‍♀️

Mijn 4,5 jarige zingt steeds “ik kan het niet hebben als het avond is” en die heb ik dus ook in mijn hoofd...

• [verwijderd]

Ik werd om 5.15 wakker met een liedje van André van Duin in mijn hoofd. Hoe ik dáár nou aan kwam?? 🤔🤔🤔
      We luisteren wel eens via stingray radio naar cabaret/kleinkunst maar dat is al even geleden hoor.

Maar ik moet hierbij eigenlijk alleen maar denken aan mijn overleden nichtje, die zo leuk kon zingen dat ze altijd wakker werd met een meisje in haar hoofd, wanneer ze verliefd was 😊🙏😍

Op dit moment; Hij is van mij, van Maan en nog iemand. Wat een kutnummer zeg. (En een slap aftreksel van The Boy is Mine van Brandy & Monica)

Vaak Bob de Bouwer, en dan het tussenstuk: altijd samen aan de slag, wij werken als een teeeaam!

En vaak ook van die evergreens.

• [verwijderd]

Dat afgrijselijke liedje van Jordy van Loon, 'verliefdheid is een toverbal met meer dan 1000 kleuren'.
      Heb het ooit als elfjarige gehoord op YouTube, en nog steeds hoor ik die zeikerige stem regelmatig in mijn hoofd. Echt, waarom!

• [verwijderd]

https://youtu.be/7i2R_ETyyEg

De vogeltjes uit dit liedje hoor ik bijna iedere morgen. Dit is een wat up tempo variatie van het nummer dat mijn oudste en ik vaak zongen en dus heel lang in mijn hoofd bleef hangen, maar best grappig. Beter dan Wakker worden van Jochem. 🤣

Stop right now, van de Spice Girls. Geen idee waarom 🙄

• [verwijderd]

Het dondert en het bliksemt, geen uitleg bij nodig denk ik zo 😏