Lovely83 Ik zal vanmiddag eens een foto maken, inmiddels 8 weken zwanger en krijg al een buikje!π± Gelukkig draag ik vaak wat wijdere kleding, ik wil toch echt wachten met bekend maken na de eerste echo.
[verwijderd] Soturi van harte gefeliciteerd! Mooie datum zo met priemgetallen. Gaat het goed? Lovely83, ik ben benieuwd.
Soturi Leuk al die reacties! Het gaat echt super goed met ons beide. We hadden ons geen makkelijker kindje kunnen wensen. β€
Lovely83 Mijn buikje met 8 weken π, ik hoop maar dat mensen denken dat ik gewoon ben aangekomen π
Cactusje Soturi Gefeliciteerd!! Een hele mooie datum om geboren te worden, maar ik ben dan bevooroordeeldπ
[verwijderd] Oooh zo mooi die buiken π Als alles goed gaat kan ik over een poosje ook gaan meedoen π€π
[verwijderd] 6 / 7 weken zwanger π€ Sommige broeken zitten aan het eind van de dag al niet lekker meer! π
Honkeytonk 34.4! Aftellen naar verlof! En als m'n T-shirts beginnen te kort te worden ππ geen zin om nieuwe te kopen, dus hopelijk red ik het nog even ermee haha.