Ja vandaar ook mijn twijfel.
Ik heb het Daan Teeuwen centrum wel gemaid, hij is maar 3 jaar te oud, maar toch afgewezen. Heb net wel nog een mail gestuurd of dat komt vanwege de verzekering of hun eigen regels, en of er misschien iets mogelijk is als we het zelf betalen.
Ik ga denk ik wel contact opnemen met Atlanta, eerst maar eens zien over wat voor bedragen we het hebben. Misschien is het sowieso niet betaalbaar.
@Cactusje mijn vriend kan nu heel weinig zelf, al is het wel de bedoeling dat hij meer gaat leren straks. Waar we nu gaan wonen is 24/7 oproepbare zorg, maar als ik er niet bij zou wonen kwam hij sowieso in een verpleeghuis. Hij wordt nu ook niet heel erg uitgedaagd om zelf dingen te doen, er is immers om de haverklap iemand bij hem, en drinken wordt vanzelf gegeven, lunch wordt klaargemaakt.. we hopen dat als we straks in het flatje wonen, en ik ga af en toe weg, dat hij dan zelf verzint om een kopje koffie te pakken en andere dingen die ik klaar zet, dat hij de tv aanzet of iets anders gaat doen. We weten nu nog niet hoeveel er uit zal komen, en in deze instelling kunnen we langzaam de hulp en begeleiding afbouwen. Maar zelf koken, zichzelf wassen, naar bed gaan of alleen het verkeer in zijn allemaal geen haalbare doelen waarschijnlijk.