[verwijderd]
Ik kan de algemene voorwaarden niet vinden en heb een vraag over privé berichten, kan er in pb's meegelezen worden vanuit het beheer?
Ik kan de algemene voorwaarden niet vinden en heb een vraag over privé berichten, kan er in pb's meegelezen worden vanuit het beheer?
[verwijderd] Nee hoor, wij kunnen niet met pb's meelezen als we niet aan een conversatie toegevoegd zijn. Tip voor het versturen van en pb: tag degene aan wie je hem verstuurt, want zonder dat iemand getagd wordt en de conversatie door dat lid wordt gevolgd, wordt er geen melding ontvangen.
Ik verplaats je topic trouwens naar 'over deze site'.
Er gaan geruchten rond dat er een bug is en dat het wel degelijk gebeurd.
Ysabella dan mag je dat gerucht verplaatsen naar het land der fabelen. Wij als mods kunnen niet meelezen, maar Luc en Manque ook niet. Ik heb het destijds gevraagd toen we de pb-functie erin probeerden te krijgen, omdat ik wist dat dat bij zp twijfelachtig was. Luc heeft het toen nagekeken, maar het is niet mogelijk.
Ik had wel dat Luc ineens aan een privebericht gekoppeld was zonder te taggen/hem toe te voegen. Lijkt mij inderdaad een bug en geen enkel probleem. Lijkt mij toch dat beheer ‘wel iets beters te doen heeft dan meelezen in privé berichten’ als dat al zou kunnen
Ysabella jammer dat iemand dat gerucht de wereld in heeft geholpen, want het is echt niet waar. Ik zou dat ook heel naar vinden om met mensen hun gesprekken mee te lezen, als er al een bug was zou ik dit aangeven en mensen oproepen tijdelijk geen gebruik te maken van de pb functie tot het probleem is opgelost, dat lijkt me wel zo eerlijk.
1986Lynn Ja, dit verhaal klopt. Dat is één keer gebeurt. De oorzaak van die bug is nog niet gevonden, maar het gebeurt niet zomaar bij bestaande gesprekken.
Als het toevallig bij een nieuw gesprek wel gebeurt, tag mij dan even zodat ik wat meer data heb om mee te werken. En start een nieuwe discussie met iemand, zoals ik ook als tip aan @1986Lynn mee heb gegeven.
Dat is gelukt hoor
Heb nadien een nieuw bericht gestart en het gebeurde toen niet opnieuw.
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom iedereen over mij heen valt, er was/ is toch een bug? Dat jullie daar niet van op de hoogte zijn betekent toch niet dat het iets is wat ik verzin?
Ysabella Er is een bug, maar het is een fabeltje dat beheer met alles mee zou kunnen lezen.
Daarbij moet je denk ik ook de grootte van zo'n bug in gedachte houden: er zijn inmiddels heel veel privédiscussies gemaakt en bij één is het misgegaan. Dit is vanaf begin af aan opgemerkt en er is meteen naar gehandeld.
Overigens is het, omdat het slechts één keer is voorgekomen, niet iets wat ik met de rest van de mods heb gedeeld, aangezien ik dacht dat dat niet nodig was.
En misschien heb ik zelf wel iets heel geks gedaan (weet niet wat) en is het misschien niet eens een bug
Ysabella ik val niet over je heen hoor, volgens mij niemand. Ik wist niet van de bug en je had het over geruchten. De bug was dus dat LucP 1 keer per ongeluk toegevoegd is aan een gesprek, niet dat we als beheer alles kunnen meelezen zonder dat jullie het zien. Maar volgens mij is het nu duidelijk toch? En voor de duidelijkheid: ik vond het fijn dat je reageerde, schept alleen maar duidelijkheid over wat er aan de hand was.