• [verwijderd]

Ik ben je nooit vergeten.
Je kamer is inmiddels niet meer van jouw.
Een deel van je kleren draagt je zusje nu en je bed zal straks door haar beslapen worden.
Het muziek knuffeltje zal straks voor haar gedraait worden en uit de babyfoon zullen niet langer jouw geluidjes komen of jouw gezichtje te zien zijn. De box staat nu nog op zolder, maar jij zal er nooit meer in liggen. Nooit meer rondjes met je lopen, nooit meer jou troosten op je moeilijkste momenten. Nooit meer een nieuwe glimlach van jou mogen zien of jouw armen om mij heen.😒

Ik ben je nooit vergeten.
'Jouw' verpleegkundigen zorgen nu voor je zusje en wat doen ze dat wederom liefdevol en goed. Jij bent dan wel niet meer hier in levende lijve, jij bent er altijd! Dicht in mijn hart en gedachten en ik geloof dat jij waakt over je zusje en dichtbij haar bent. Dat je haar alles wat jij al wist nu leert, dat ze nooit alleen is.

Ik zal je nooit vergeten!
Ik zal je altijd zien en herinneren als ik op jullie kamer ben, het muziek knuffeltje afspeel.
En als ik haar in de box zie spelen, zal ik jou zien zitten/liggen genieten van het moment.
Zodra ik met haar wandel zal ik aan je denken en wandel je met ons mee. We nemen je mee in alle avonturen waar jij helaas niet de kans voor hebt gekregen.

Ik zal je nooit vergeten!
Tranen over mijn gezicht met dat ik dit schrijf, want ik mis je zo gigantisch. Je had gewoon hier moeten zijn, net voor het eerst naar school moeten gaan en... en... en...

• [verwijderd]

❀❀❀

πŸŒŸπŸ’–πŸ’–πŸ’–

heel veel sterkte en kracht gewenst😘

❀️❀️❀️ heel erg veel.sterkte en kracht , wat prachtig geschreven.

Zo raak dit... Heel veel sterkte❀️❀️

• [verwijderd]

πŸ˜­πŸ’–πŸ’–πŸ’–

Wat een verdriet en wat een liefde!

• [verwijderd]

Heel veel sterkte ❀

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dankjewel allemaal, het voelt zo dubbel.
En al denk je bepaalde dingen 'een plek' (wat een rot woord maar bij gebrek aan beter) hebt gegeven of iig mee hebt leren leven. Dan merk je ineens toch dat dit niet zo is en knalt het erweer flink in.

Rouwen is een achtbaan waar je nooit in wilt zitten. Het voelt als een achtbaan en een draaiende Breakedance van de Kermis die ophol slaat ineen. Soms staat die stil of rijdt hij rustig rechtdoor en dan ineens... 😱😒
En 3x raden welk stukje ik nu voel.

• [verwijderd]

❀❀❀

[verwijderd] knuffel voor jou πŸ˜— het blijft een heftige achtbaan. Niet te sturen..
    Je woorden raken me (na bijna 7 jaar) het missen blíjft ❀❀

• [verwijderd]

Vandaag aangegeven dat het mw van het zkh nog niet waren geweest zoals ze standaard doen. De betreffende dame die had moeten komen had er geen tijd voor gehad en nu overgedragen aan een ander. Net kennismaking gehad, weet nog niet of ik er iets mee gaan doen maar weet nu iig wie ik voor mij heb.

Wat ik zo mooi vond was haar reactie toen ik vertelde dat alle mw/psychen voorheen altijd zeiden, dat ik het allemaal zelf wel weet.
    Maar ze dus niets voor mij kunnen betekenen.
    Deze mw gaf aan dat het misschien gewoon wel goed was om (lang verhaal kort gezegd) te voelen, te laten zijn en er doorheen te gaan.

Niets geen "Red oe er maar met, jij weet het allemaal wel zo mooi en komt er wel."
    En het dus bij mij legt om mijzelf te helpen.
    Maar gewoon iemand die mij durft (!) te zeggen wat ik 'moet' doen en niet de bal terug legt bij mij. Erg blij mee dus.

Soms heb ik gewoon iemand nodig die voor mij de 'regie' even overneemt. Vooral omdat ik sinds kind al zelf overal de regie voor moest nemen, maar schijnbaar is dat iets wat de gemiddelde mw/psychen niet begrijpen als je om hulp vraagt.

• [verwijderd]

Woorden schieten te kort om te zeggen dat ik met je meeleef.
    Soms is het ondergaan het beste. Niet net doen of je erdoor komt. Maar accepteren dat je nu weer teruggezogen wordt in rouw. in je verdriet, in het gemis. De ene dag gaat het goed een andere dag gaat het niet goed. En dat mag. Je mag rouwen, je verdriet mag er zijn. ❀❀ je hoeft niet altijd sterk te zijn.

• [verwijderd]

[verwijderd] Nu heb ik woorden tekort.
      Dankjewel voor je lieve berichtje.

Wat heftig om te lezen, heel veel sterkte! ❀️