Hi allemaal 🙂
bij voorbaat sorry voor de voelbare frustratie en hormonsters 😉
Ik word momenteel echt helemaaaaal kierewiet van die stomme iCloud van apple. Hij is vol (verrassend...met bijna 10.000 foto’s), en waar je “vroeger” nog redelijk snel alles geselecteerd kreeg om het in 1 klap naar je computer te halen (windows), kan dat tegenwoordig niet meer.
moet ik nu daadwerkelijk 10.000 foto’s afzonderlijk aanklikken (en dat 100.000x opnieuw doen want je klikt ook wel eens mis en kun je weer van voor af aan beginnen 🤬)!?
die icloud app die je op je computer kunt installeren doet ook niet wat ie doen moet bij mij....of hij staat al heel lang onopgemerkt op de achtergrond ratelen (waaaar is dan dat scherpje met indicatie van de resterende tijd 😒😒 echt jongens zó ingewikkeld is t toch niet!?)
wie o wie heeft DE gouden tip waarmee ik alsnog makkelijk en snel mn icloud leeg kan trekken?
heb overigens ook al safari geïnstalleerd maar die browser wordt dan weer niet ondersteund voor de icloud (dacht misschien werkt rechtermuisknop ‘selecteer alles’ dan wel...dat is tenslotte een apple product 😒)...
@iMoeder heb jij misschien tips??
hoe blij ik ook ben met de iphone, hoe meer ik er nu toch naar neig om terug te gaan naar android.......puur door dit gezeik met de icloud 😬