[verwijderd]
Het verbaast me dat er nog geen topic is.
Wie heeft gekeken en hoe vonden jullie het?
Ik heb gelachen maar vond het af en toe wel heel grof (had wel wat momenten dat ik vol verbazing met open mond zat te kijken).
Het verbaast me dat er nog geen topic is.
Wie heeft gekeken en hoe vonden jullie het?
Ik heb gelachen maar vond het af en toe wel heel grof (had wel wat momenten dat ik vol verbazing met open mond zat te kijken).
Ik heb gekeken! Vond het weer leuk, dat grove hou ik juist van en dat vind ik ook de kracht van het programma. En iets wat we in Nederland heel erg nodig hebben nu. Juf Helma met dat roken, echt briljant
Ik hou van grof, vond het weer leuk!
Ik vind het een geweldige serie
Ik vond het echt weer helemaal geweldig. Alles nog ongemakkelijker dan de vorige keer.
Ik heb echt weer gelachen! Dat roken en Bianca die het alarm nadeed... hahahaha... idd grof maar wel precies de vinger op de zere plek. Echt top! Ook aan het einde, waarom klappen ik heb nog geen sorry gehoord
Ik vond het ook leuk. Dat is best bijzonder, want vorig jaar vond ik er niks aan. Snapte niet waarom iedereen het zo hilarisch vond. Er zaten wel een paar grappen in waarvan ik de humor inzag, maar hilarisch? Nee. Zondag heb ik echter hartelijk zitten lachen. Dat brandalarm dat afgaat door Helma! Je ziet het gewoon aankomen. bet feit dat ze allemaal klaarstaan voor de brandoefening en dat Helma de klas maar vast naar buiten laat gaan als het alarm niet gaat, want "dan hebben we het maar gehad." En dat fragment van Nancy die gillend als het brandalarm van de ene naar de andere gang rent, met dat loopje! En Ank die vervolgens niet mee doet met de simulatie, omdat het niet "echt" is, terwijl ze net uitgebreid stil heeft gestaan bij het feit dat het "doen alsof" is! Geniaal!
Ik was erg benieuwd, vorig jaar was het nieuw en kwam het uit het niks en nu zulke hoge verwachtingen moet het dan ook waarmaken maar ik vond de eerste uitzending echt hilarisch! Idd sommige stukken wel grof en vond het soms ook wel pijnlijk, maar wel goed dat zulke onderwerpen op deze manier gebracht worden. En ik houd ook wel beetje van grof maar oh men wat had ik medelijden met Achmed haha. En juf Helma, geweldig!
Ja weer heerlijk ongemakkelijk allemaal
Ik vond het ook weer leuk! Hou wel van een beetje botte humor, haha.
Ik hou er van, vond het weer geweldig. Ik ben grote fan van Folkert en Juf Helma, GE WEL DIG hahahaha
Ik had het niet meer toen die moeder van Aaaachmed op het laatst zei dat ze geen VOG zou krijgen vanwege dr criminele verleden.... Je kon me toen echt opgeven, en dan die vader '' Moslim humor '' whahahhahaha
debaky ik ben ook fan van juf Helma. Nee stiekem roken dat is een goed voorbeeld
Las ergens dat directeur Anton na dit seizoen ermee stopt. De acteur wil stoppen op het hoogtepunt en vind het verveld dat hij voor dd serie een snor moet laten staan.
[verwijderd] Had het inderdaad ook gelezen. Vind het best jammer, het draait toch ook wel een beetje om de gekke directeur. Ach we zien het wel, ik kijk alweer uit naar de volgende aflevering.
Ik vond het weer geweldig, heerlijk die humor!
Vind het zo knap hoe ze het allemaal verzinnen.
[verwijderd] Las ergens dat directeur Anton na dit seizoen ermee stopt. De acteur wil stoppen op het hoogtepunt en vind het verveld dat hij voor dd serie een snor moet laten staan.
Ik hoop dat de hele serie stopt na dit seizoen. Het is nu nog briljant, maar ik denk dat het al snel verzandt in gezochte, flauwe grappen. Dus ben het helemaal met Diederik eens: stoppen op het hoogtepunt!
Ik vond Karel een beetje raar deze aflevering. Volgens mij was dat vorig seizoen toch juist de relaxte, openminded, linkse bomenknuffelaar? Nu kwam er juist een achterdochtig opgefokt ultrarechts kantje boven. Komt nu zn ware aard tevoorschijn ofzo? Vond het maar vreemd.
Ik kijk met een extra paar ogen, wij (man, dochter en ik) waren namelijk eenmalig figuranten
[verwijderd] de acteur die Anton speelt is ook de maker van het programma, dus het hele programma stopt en niet alleen hij. Zo begreep ik het gister tenmiste.
ik heb weer dubbel gelegen, wat een heerlijke grappen!
Gaaf! Konden wij jullie afgelopen zondag al zien, of komt dat nog een keer?
[verwijderd] moet nog komen
fafa Ik vond Karel een beetje raar deze aflevering. Volgens mij was dat vorig seizoen toch juist de relaxte, openminded, linkse bomenknuffelaar? Nu kwam er juist een achterdochtig opgefokt ultrarechts kantje boven. Komt nu zn ware aard tevoorschijn ofzo? Vond het maar vreemd.
Volgens mij komt dat door de bommelding tijdens zijn vakantie dat ie nu zo raar doet.
Ik vond het zelf weer een leuke aflevering.