• [verwijderd]

Hier ook een🕯 voor allen die een kindje mist en natuurlijk mijn eigen kleine 👼.

Hier ook een kaarsje aan voor ons dochtertje ❤️ Ze is 5 geworden. En allemaal lieve familie en vrienden hebben ook een kaarsje aan vandaag.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir zojuist een extra kaarsje aangestoken, ook voor jouw dochtertje!

Bizar eigenlijk hoe erg je verhalen van ‘vreemden’ kan aantrekken. Jullie verhalen hebben allemaal zoveel indruk op mij gemaakt, ik vind het zó erg! ❤️

[verwijderd] wat lief van je! Ik trek mij dat soort dingen ook altijd erg aan. Mooie eigenschap dat je veel empathie toont 😘

Hier ook gebrand voor ons meisje 🕯️ ❤️
      En 1 voor alle andere kindjes die overleden zijn.

Hier uiteraard ook 1 voor ons mannetje en 1 voor alle andere kindjes.. mooi initiatief wereldlichtjesdag.

• [verwijderd]

Zie dit topic helaas nu pas, ik wist niet van wereldlichtjesdag af. Wel een prachtig en ontroerend initiatief.

Misschien dus geen kaarsje gebrand, maar ik denk wel aan jullie. De heftige verhalen doen mij veel, en ik heb ontzettend veel bewondering hoe jullie doorgaan.
      Zeker de teksten van Hooyo-shimbir raken mij diep. Zo mooi en puur hoe je onder andere schrijft dat je je dochtertje bezoekt.
      Hele, hele dikke knuffel voor alle ouders die een kindje verloren hebben!!

Wat lief, dankjewel.
      Sommige mensen vragen ook of ik
      echt elke dag langsga. Dan zeg ik van wel en dan kijken ze iets verbaasd. Maar dan antwoord ik “het is toch hartstikke zielig dat dat lieve meisje daar alleen ligt, natuurlijk ga ik als mama elke dag even langs” dat raakt mensen vaak wel maar doet ze ook realiseren dat het dus helemaal niet zo vreemd is elke dag langs te gaan.

Mijn lichtjes hebben ook gebrand voor mijn eigen kindje die niet geboren mocht worden en voor alle andere kindjes die gemist worden ❤️

Hier gisteren ook een kaarsje gebrand voor onze zoon en alle andere kinderen die zo gemist worden ❤️

• [verwijderd]

Ik heb geen kaarsje gebrand maar wel aan jullie gedacht.