@Sevenof9 en ik hadden het er gisteren samen over, welke types we waren en hoe de types van elkaar verschillen enzo. Ik blijf het een leuke theorie vinden πŸ™‚ welke types zijn jullie? En heb je nog vermakelijke MBTI-memes die je wil delen?

Hier is de NLse versie van de test, maar er zijn meerdere online tests in het Engels te vinden die iets andere resultaten kunnen geven:
https://www.16personalities.com/nl/

Ik ben al jaren de INFJ-t, heel saai.

• [verwijderd]

Zojuist weer gedaan - ISFP-T (avonturier)

Volgens mij heb ik die uitslag al eens eerder gehad.

• Manque hebben hierop gereageerd.

Manque kom je nu mee, ik zag alleen de Engelse en heb de hele test voor mijn stiefdochter vertaald πŸ˜‚

Ik zit tussen intj-a en intp-a in. Mijn j en p hangen een beetje rond de 50 procent en ik herken me in beide. Mijn theorie is nu dat ik van nature een intj ben en dat mijn p gedrag is wat ik de afgelopen 10 jaar van mijn vriend heb geleerd en daarmee ook ervaren dat dat wel kan werken. Ik ben benieuwd of ik dan over een aantal nog meer p ben geworden of dat ik dan nog steeds op het randje zit.

Sevenof9 toch is het verschil tussen die twee types meer dan alleen j/p, ze hebben hele andere schaduwfuncties. Maar dan moet je wel diep in de materie gaan duiken, daar moet je maar net zin in hebben.

• [verwijderd]

Manque Het hangt een beetje van de vriendin af of ik dat als een compliment zie... 🀣

Ik kan me herinneren dat ik ook wel intp getest heb bij eerdere testen maar het verschil hiertussen weet ik niet meer. Ik blijf het verbazend vinden hoeveel er ook echt klopt.

Consul (ESFJ-T) al jaren. Ik herken mijzelf er ook goed in. Lekker doorsnee πŸ™ƒπŸ˜œ

Ik vind het goed om regelmatig te doen. DISC ook regelmatig gedaan en nadat ik altijd overwegend blauw/groen ben geweest was ik de laatste keer op mijn werk aardig rood. Net als met de belbin (teamrollen) test: die veranderde ook ineens.

Verschil is dat die twee testen wel iets zeggen over persoonlijkheid maar dan meer gericht op werk denk ik? Want zit meer beweging in bij mij. Maar met de MBTI blijkbaar niet. Meer mijn basis persoonlijkheid denk ik dan?

• [verwijderd]

Ik ben de "LOGICUS” (INTP-A) dat kan wel kloppen. Ik voel me erg verwant met einstein 🀣
          Ik heb deze uitslag vaker gehad.

• [verwijderd]

Nou ik hang wel heel erg in het midden πŸ˜†

Heel lang trouwens een INTJ geweest, maar ik heb het licht gezien dat de wereld niet zo zwart-wit is πŸ˜›

Nog steeds een INTJ door en door. πŸ™ƒπŸ˜‰

• [verwijderd]

Ik ben INTJ/INTP. Vroeger was ik echt een P, maar nu denk ik toch meer een J.
              grappig, want ik ben sinds gisteren druk bezig met deze theorie. Ik wou me er verder in verdiepen dus als iemand goede boeken heeft erover, let me know! Ik ga denk ik alvast de female INTJ bestellen haha. Deze:
              https://www.amazon.fr/gp/product/B075STQ4PC/ref=x_gr_w_bb?ie=UTF8&tag=x_gr_w_bb_fr-21&linkCode=ur2&camp=1642&creative=6746#customerReviews

Ik herken me er echt totaal niet in! Heb weleens eerder zo'n test gedaan en ook toen een uitkomst waar ik mezelf niet in herkende. πŸ€”

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dit ben ik! 😊 kan me er wel in vinden ja.

[verwijderd] INTJ zijn houd juist in dat je heel veel grijstinten denkt en continue je mening tegen het licht houd, bijstelt, weer verder zoekt, weer bijstelt etc.

[verwijderd] Ben benieuwd of het wat is. Ik heb al zoveel gelezen over de INTJ vrouw dat ik er een beetje moe van werd.
                  Dus hoor graag wat je er van vond als je die gelezen hebt!

• [verwijderd]

iMoeder ligt eraan op welk gebied. Logica wint het altijd van gevoel, feiten zijn belangrijker dan meningen en regels zijn regels. In dat opzicht is het erg zwart-wit.
                    En ja, zijn de regels niet logisch dan kijk je verder, maar als de regels logisch zijn dan is dat het. Punt. πŸ˜›

[verwijderd] Ik denk dat dat meer een INTP houding is. Maar oke. We hoeven het niet eens te zijn natuurlijk. Ik ervaar het zelf in elk geval niet zo.

• [verwijderd]

iMoeder Kweenie, ik was zo en ik was INTJ. Maar goed, niet elke INTJer is hetzelfde natuurlijk πŸ™‚