Robije [verwijderd] het zal mij niks verbazen.. Ik ben dan heel erg benieuwd wat voor iemand dit heeft gekocht en of het dan hetzelfde blijft of dat het echt totaal anders zal worden.
[verwijderd] Robije π¬Aiπ¬ Ik zou toch in elk geval die kraan in badkamer vervangen. Maar wel een mooi dakterras.
Hopsatee Wauw wat een lelijk huis @Robije Het lijkt wel uit geslachtsdelen te bestaan. Die stoel net een op poten en die muren hebben ook vreemde welvingen π€
Mary Hopsatee π Ik zal dat rode bed ook al aan voor een penis. De rest is net een soort mislukt flintstone huis?!
Femkes [verwijderd] wel leuk om je eigen zwembad te hebben op 10 meter van het stadszwembad. De sportschool geloof ik niet zo bij hun als ik eerlijk ben.
Hopsatee Of je gelijk even de was wil doen als je dit huis komt bekijkenπ https://www.funda.nl/koop/heukelom/huis-40872670-heukelomseweg-33/#foto-1
Sevenof9 Hopsatee als ik daarmee korting krijg en een deel van de inrichting over kan nemen, graag! Ik hou hiervan π
Robije Hopsatee π€£π€£π€£. Kwam hem tegen op insta. Die ene badkamer past echt totaal niet bij de rest van het huis.
Angel1980 Hopsatee ooohhhh...π³ Ik vraag me serieus af wat mensen denken als ze foto's maken voor Funda π€¦ββοΈπ€¦ββοΈπ€¦ββοΈ