iMoeder https://www.funda.nl/koop/nijkerk/huis-40604234-het-spaanse-leger-23 Het is wel een klein beetje lek. Maar ach... Welke bijzondere optrekjes ben jij tegen gekomen?
Pimpelmeesje iMoeder wat bijzonder, laatste jaren niet bewoond geweest maar er liggen gewoon boekjes, het bed is opgemaakt.. ik word dan nieuwsgierig naar het verhaal achter zo'n huis ๐ค
[verwijderd] iMoeder of als dat lek verholpen is kan het prima gebruikt worden voor het programma groeten uit 19xx๐ Hier moet je minimaal het aankoopbedrag tegen aangooien om er wat van te maken.
[verwijderd] iMoeder Jeetje, dat ze daar nog geld voor durven vragen ๐ [verwijderd] Totaal niet mijn stijl, maar ik vind het wel superleuk om te zien! Hebben ze best mooi gedaan met al die rare hoeken inderdaad ๐ Gaaf!
fafa Pimpelmeesje wat bijzonder, laatste jaren niet bewoond geweest maar er liggen gewoon boekjes, het bed is opgemaakt.. ik word dan nieuwsgierig naar het verhaal achter zo'n huis Ik denk een heel triest verhaal... oudje daar gestorven en geen directe familie die de inboedel op kan ruimen. Dus dan maar de hele handel op funda. ๐
[verwijderd] https://www.funda.nl/koop/nieuwkoop/huis-40055644-ziendeweg-8-a/ Ik ben alleen al gefascineerd door de opzet van het huis, lijkt mij zo lastig om de ruimtes functioneel te gebruiken. Al zou ik wel zo'n slaapkamer willen met zulke ramen!
iMoeder [verwijderd] Mijn belangrijkste vraag is toch meteen; hoe is de WiFi?? ๐คจ Nee lijkt me echt afschuwelijk om zo afgelegen te wonen. Moet er niet aan denken. En ik vind de beneden verdieping bijzonder lelijk ingericht. Er zullen vast wel liefhebbers voor zijn. ๐
[verwijderd] Honkeytonk volgens de beschrijving wel lopend en moet je ergens anders je auto neerzetten. Zo'n 250 meter lopen vanaf een bruggetje. Ga je dan met je wekelijkse boodschappen, kinderen met tantrums๐จ
[verwijderd] iMoeder Dat is natuurlijk wel een dingetje. Het is echt in de polder, er zal vast wel iets van WiFi zijn. Toch?!
Owl [verwijderd] Oeh als het kon, zou ik er meteen willen wonen! Alsin; eerst de loterij winnen, nooit meer hoeven werken. Prachtig!
[verwijderd] [verwijderd] volgens de beschrijving wel lopend en moet je ergens anders je auto neerzetten. Zo'n 250 meter lopen vanaf een bruggetje. Oh, die valt dus af. Ik vond het al zo verdacht goedkoop...
Mary [verwijderd] Leuk, daar ben ik wel eens geweest! Als er een keer goed ijs ligt in de winter dan is het rete druk daar met schaatsers. ๐ @iMoeder Ga er maar vanuit dat er gewoon een glasvezel aansluiting is, net als in de rest van het groene hart.