Mis nog een namentopic en hou gewoon van namen vooral meedenken voor iemand anders!

Dus kom maar op.

Ik hou vooral van klassieke tijdloze namen en niet geknutseld.

Mogen we hier ook vragen stellen?
Ik heb drie jongens, N o a h, I l ia en L e v en in verwachting van 2 meisjes ๐Ÿ˜ณ meisjes van mijn school (kleutertjes ๐Ÿ˜‰) kwamen met drie voorstellen: Kiomi, Nora en Sarah. Nou die laatste twee zijn oke, maar die eerste is niks voor ons ๐Ÿ˜‰
iemand inspiratie?

Madeliefje06

Moeilijk want als ik mijn namen noem dat zijn kans hebbers als ik zwanger raak.

Zoon heet L..ennart

Jongensnamen

1. Zeg ik niet kanshebber
    2. Benjamin
    3. Thomas
    4. Joris
      De laatste 3 worden het denk ik ook niet.
      Dus hebben jullie ideeรซn liefst wil ik er een E en een R in hebben maar moet niet geknutseld zijn.

Meisjesnamen

1. Kanshebber dus zeg ik niet
    2. Sophie
    3. Tessa

Haha vriend is er al uit met de namen gelukkig houden wij van dezelfde namen.
    Voor andere is het zo makkelijk en leuk om iets te bedenken maar voor mijzelf.

Leuk topic! Wij zijn bezig voor een 2e en hebben al wel een soort van lijstje, we zijn het alleen niet eens over welke op 1 zou moeten staan ๐Ÿ™ˆ

Voor een meisje:

1. Esmee (staat op nummer 1 omdat onze dochter zo heet)
    2. Sophie
    3. Nova

Voor een jongen heb ik er maar 2 want ik vind jongensnamen zรณ moeilijk ๐Ÿ˜ฎ

1. Bodhi
    2. Luuk/Lucas

Jongen.

1. Jax
    2. Cameron
    3. Marten
      ๐Ÿ˜‚ dit zijn dus ook de namen die onze zoon nu gaat krijgen.....

Al zou het een meisje zijn geworden...

1. Hailey
    2. Anna
    3. Jazzlynn

๐Ÿ˜ ik hou gewoon van gek

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Jongen, blijft al jaren onveranderd:
    1: Espen
    2: Rune
    3: Sverre

Meisje, onmogelijk. Er zijn er veel die ik leuk vind, maar allemaal een net niet. De enige die daarin stabiel blijft en het waarschijnlijk ook zal worden mocht ik ooit nog zwanger raken is Juliette met als roepnaam Julie.

Jongens:
    Florian
    Revi
    Ilan

Meisjesnamen zijn echt op. Ik vind Gioia en Isaure mooi, maar dat zijn namen die niet kunnen.

• [verwijderd]

Madeliefje06 grappig, mijn ex wilde Isaure bij de oudste en die heb ik heel hard afgewezen toen. Nu zie ik hem steeds vaker voorbij komen en begint hij toch te wennen!

• [verwijderd]

Ik vind veel te veel namen leuk! Al vind ik jongensnamen wel moeilijk. Van meisjesnamen kan ik wel een top 25 maken juist.

Meisjes

• Naam dochtertje
      • Sam
      • Nina

Jongens

• Naam zoontje
      • Sil
      • Daan

Ik zit wel altijd namen te kijken en opschrijven wat ik mooi vind, maar voor nu heb ik nog geen jongens/meisjes naam die op nr 1 staat voor als we er nog eentje bij krijgen. Het wordt ook steeds lastiger, nl een andere voorletter en klank dan de rest.

Top 3 jongens (naast mijn jongens P e p i j n en O l i v i e r)
      Rune
      Morris
      Ference

Top 3 meisjes
      Rozemarijn
      June
      Iselle

• [verwijderd]

Mijn zoon heet Oliver. Een meisje zou Lola hebben geheten, maar meer kinderen zitten er hier niet meer in, dus hier blijft het bij. Ik heb eigenlijk ook nooit een top 3 gehad.

• [verwijderd]

Ik weet het inmiddels gewoon niet meer. Beter wordt het nu ook een jongetje, want weer een meisjesnaam wordt echt een drama.