[verwijderd] Tuttekop ah damm hoe heet die ookal weer. π€¦ββοΈ Edit: Heksen en bezemstelen toch, wat gaat de tijd dan veel te snel zeg.
Tuttekop JaGeThGeEd @Diazz is ook van ver voor mijn tijd, maar goed, ik heb wel meer films gezien die gemaakt zijn voordat ik geboren ben. Is een leuke Disneyfilm in ieder geval π
[verwijderd] Diazz oeh zou zomaar kunnen. Nee deze is wat ouder, maar wel meer van jullie tijd. Of eigenlijk echt mijn tijd, de vorige is ook van voor mijn tijd hoor, maar keek toen veel bbc en daar kwam hij eens op.
[verwijderd] Oh en ik heb een screenshot gemaakt uit een YouTube video, dus je ziet niet mijn kamer naast de tv.π
JaGeThGeEd [verwijderd] ik ook niet heb gewoon lijst opgezocht van films in new york π zag ik deze tussen staan ik denk doe een gok.
[verwijderd] JaGeThGeEd die eerste foto heeft (indirect) te maken met het werk van de hoofdrolspeler.
[verwijderd] JaGeThGeEd Hint bij de film, je kan maar beter hopen dat je een goede dag hebt. Of maak ik hem dan te makkelijk. π