[verwijderd] Tuttekop Ja die heb ik wel gezien, lang geleden was idd beetje vage film. Maar toch ook wel weer interessant, dat ik die vergeten ben.π€¦ββοΈ
Tuttekop [verwijderd] Ik heb hem niet gezien, maar een 'slechte horror met die zangeres' en het rijmt op 'Shell', maakte wel dat ik er meteen aan moest denken π . Al denk ik ook inderdaad dat het een film zou zijn die ik weer snel zou willen vergeten π
[verwijderd] Tuttekop Ik houd wel van vage films, vooral psychologische. Het is ook zeker geen hoogstaande film, vandaar dat ie is weggezakt denk ik. Toch was hij wel heel bijzonder om te zien.
Tuttekop [verwijderd] Aaah, vage psychologische films ga ik meestal uit de weg π . Ik ben meer van de happily-ever-afters π
Manque Het klopt hoor, het is The Cell π Ondanks JLo en het rare verhaal vond ik het visueel wel een hele interessante film.
Meca Manque zeker voor die tijd een mooie film maar ik weet dat ik aan het einde dacht van he wat. Het leverde heel veel vragen op die we niet konden beantwoorden.
Tuttekop Meca Ik ben de rest van de dag niet online en ik zou er zo gauw ook geen weten, dus leef je uit π
[verwijderd] Nee! Niet doen want nu moet ik een oude gekke film bedenken en daar in de krochten van het internet een plaatje van zien te vinden. De korte versie ik weet niet hoe je plaatjes upload.
Dahlia [verwijderd] Op YouTube de film zoeken. Op pauze zetten en screenshot maken. https://nl.imgbb.com/ hier het plaatje uploaden en de link kopiΓ«ren en dan hier weer plakken. Zo makkelijk kom je er niet vanaf π
[verwijderd] [verwijderd] Lijkt op Goldie Hawn en hoewel ik geen idee heb, is dat een heerlijk plekje om te vertoeven zo te zien!