[verwijderd] @LucP is het een leuk idee dagelijks de tussenstand van het aantal (nieuwe) leden, aantal topics en aantal reacties met alle leden te delen? Eventueel onder dit topic? Lijkt me erg motiverend om verder te gaan met promoten voor iedereen!
LucP [verwijderd] zeker een goed idee. Heb echter ook goede hoop dat ik vanavond een stat-counter geprogrammeerd krijg voor op de homepagina. Maar voor nu is 't een fijne stok achter de deur ππ
LucP Op verzoek nog wat STATS! π Aantal leden: 259 Aantal posts: 2694 Aantal topics: 114 Aantal actieve leden op dit moment: +40 Hoeveelheid werkgeheugen die de server nog over heeft: +/- 20% π
LucP Nog een kleine laatste Stats update π voor vandaag: Cijfers van gisteren naar vandaag: Leden: 186 β‘ 280 --- +94 Posts: 986 β‘ 3391 --- +2405 Topics: 59 β‘ 130 --- +71
LucP Nog maar een STAT UPDATE π Leden: 288 (+8 sinds laatste update) Posts: 3737 (+346 sinds laatste update) Topics: 137 (+7 sinds laatste update) ππ π π
Manque [verwijderd] Nee, het stond er inderdaad even op. Maar Luc is er enorm mee aan het worstelen. Toen hij het eenmaal aan de praat had, kwam het op alle pagina's onderdaad te staan! En dat is nou ook weer niet de bedoeling.
LucP Okay, even een tussenoplossing. Wat Stats zijn leuk, maar niet onder iedere discussie. Hier staan voorlopig alle laatste statistieken!
LucP (en eindelijk is 't me ook gelukt om de statistieken op de plek te krijgen waar @[verwijderd] ze origineel wilde hebben π)
LucP Inmiddels ben ik ook (diep) in gesprek met de maker van de privΓ©-berichten shizzle. Met een beetje geluk is dat deze week nog online πͺ
Bloem Nou @LucP wat je al niet over hebt voor een uit de hand gelopen hobby van je vrouw en een aantal forumvriendinnen ππ Echt... thanx voor al jouw moeite, tijd en energie πππ₯πΎ
Manque Bloem Nou @LucP wat je al niet over hebt voor een uit de hand gelopen hobby van je vrouw en een aantal forumvriendinnen ππ Echt... thanx voor al jouw moeite, tijd en energie πππ₯πΎ Ik moet hem wel een halt gaan toeroepen... straks houdt hij geen tijd meer over voor betaald werk! π€¨
marb Manque Krijgen we bericht dat jullie uit elkaar zijn omdat hij nooit meer tijd voor jou had π