Volgens mij ben ik verl.... (krijg het m'n mond niet eens uit) π± Had één van jullie me niet even kunnen waarschuwen?
Situatieschets:
Warm, zonnig Grieks eiland, strand, zwembad, 2 kinderen die zich prima vermaken, zonnebed Γ©n een boek. Bij dat boek begint de ellende... want daar kan ik me voor geen meter op concentreren π Stomme gedachten die steeds afdwalen. De luisterboek-versie bleek al net zo kansloos. Zelfs aan zo'n zwembad zijn er dus overal bruggetjes (ja, Γ©cht) waardoor ik aan iemand in NL ga denken...
H E L P! Ik heb me serieus voor het laatst zo gevoeld toen ik 16 was. Ik ben hier verdorie veel te oud voor, ik wil mijn nuchtere zelf terug. Dit is stom, irritant en doodeng. Eigenlijk vooral dat laatste x100. En hoe meer ik voor de struigvogel-kop-in-t-zand oplossing ga, hoe erger het wordt π€¦ββοΈ Had ik al gezegd dat dit gewoon stom is? Klote gevoelens. Dat boek moet en zal ik deze vakantie dus nog mooi uit krijgen!
ps: de eerste die zegt dat ik hier gewoon van moet genieten, kom ik na mij vakantie persoonlijk opzoeken π