[verwijderd] Ik zou je zeker professionele hulp aanraden. Ik ben type niet lullen maar poetsen en ga gewoon altijd maar door. Uiteindelijk heb ik twee jaar na de scheiding een flinke burn-out gehad. Die was werk gerelateerd, maar ik heb toen bij de psycholoog 80% van de tijd over mn huwelijk en de nasleep daarvan gesproken. En ik heb het pas sindsdien een plek kunnen geven.
Daten
[verwijderd] Tinder vind ik een bijzonder iets hoor. Ik vind het directe eigenlijk wel prettig. Maat soms is het wel erg plat allemaal. Na tien minuten kletsen vragen wat je favoriete standjes zijn in bed vind ik toch een beetje gek. Gaat dat bij jullie ook zo?
[verwijderd]
iMoeder Tinder staat daar natuurlijk wel om bekend tegenwoordig. Uiteraard zullen er altijd uitzonderingen zijn, maar als je iets serieuzers zoekt zou ik Tinder echt vermijden
[verwijderd] Nee iets serieus zoek ik juist helemaal niet. En op zich kan ik dat to the point komen wel waarderen. Maar ik wil iemand wel een klein beetje leren kennen voordat ik ergens zin in krijg.
[verwijderd]
iMoeder die ben ik ook tegen gekomen. Maar die heb je er zo uit gefilterd. Ik heb daar ook echt wel leuke gesprekken gehad, diepgaander contact (ik realiseer me hoe verkeerd deze woordkeuze kan overkomen ) en vooral met respect en geduld. Maar ik heb ook gehoord van mannen dat er vrouwen zijn die bij voorbaat al "geen one night stand" in hun profieltekst zetten. Dus het is wel een ding daar. Eerlijk...Ik had op een gegeven moment zo'n 100 matches en ik denk max. 10 goede gesprekken gehad. Dus het is wel een beetje aftasten. Maar de normale mannen zitten er wel.
[verwijderd] Ja dat is inderdaad het idee wat ik er ook bij heb. Ik swipe alleen niet veel mensen naar rechts dus heb ook niet mega veel matches. Ik probeer meer af te gaan op de bio dan op de fotoโs. Echt lastig om in te schatten of je iemand leuk kan vinden op basis van fotoโs vind ik. Ik vind bijna niemand dan aantrekkelijk als ik de persoon zelf niet ken.
[verwijderd]
iMoeder dat kan ik me inderdaad ook wel voorstellen. Als ik de verhalen in mijn omgeving hoor lijken dat soort dingen meer regel dan uitzondering, en is het inderdaad echt een kwestie van flink filteren en geduld hebben.
[verwijderd]
iMoeder dat probeerde ik ook, afgaan op de bio. Mensen die niks hadden staan gingen bij mij bij voorbaat al naar links. Die 100 heb ik ook niet in een paar dagen verzameld hoor Ik nam de moeite niet om matches te verwijderen.
Maar inderdaad, geduld.. en wie weet kom je dan toch net die ene tegen waarmee je wel een echte klik hebt.
Deliana wat heftig meis en niets om je voor te schamen hoor
Deliana Daar hoef je je niet voor te
schamen hoor. Ik heb helaas een soortgelijke ervaring. Niet dat hij boos werd maar emotionele manipulatie was een terug kerend thema. Ik kon me handhaven, maar daar was het wel mee gezegd, achteraf gezien. Ik dacht echt dat ik geen pleaser was, maar dat was ik wel. Eigenlijk heb ik pas de afgelopen 3-4 jaar geleerd om grenzen aan te geven op een normale manier.
Je komt gewoon in een bepaalde situatie terecht en dan ga je dingen doen om overeind te blijven. Dat is geen schande, dat maakt je een sterke vrouw! Je bent er nog, en je bent er uit. Dat is wat telt!!
Nou ik heb ondertussen drie matches die qua gesprek wel lopen. Heb besloten om heel eerlijk te zijn en mezelf te blijven (en dus niet te gaan pleasen omdat ik vaak precies kan aanvoelen wat iemand graag wil horen/ gevoelig voor is). En dat gaat goed! Vind het wel lastig meerdere gesprekken gaande te houden. Dus ik denk dat ik nog wel wat ga afkappen.
Ik ben niet een persoon voor heel casual intiem zijn. Maar zoek ook geen relatie. Een leuke friend with benefits zou denk ik ideaal zijn. Iemand waar je wel een klik mee hebt, en die je kent. Maar waar je geen relatie mee hoeft.
- Bijgewerkt
Goedemorgen dames,
Ik heb ondertussen meerdere dates gehad en ook wat actie . En een pijnlijke ervaring zoals veel van jullie gelezen hebben. Ik heb op dat hij ruimte nodig heeft en moe is niets meer gehoord.. okรฉ doeiiiii. En ik had eigenlijk zoiets van weet je laat maar zitten even.. festival seizoen komt eraan.. en toen kwam ik op Lexa puur op gevoel 1 iemand tegen.. waar ik nu al dagen contact mee heb en ik eigenlijk niet kan wachten om hem vrijdag te zien.. en als het in het echt zo klikt als door de telefoon gaat dit met zeer grote waarschijnlijkheid iets serieus worden..
.
Over Tinder, ik wou ook eerst wat Achtergrond info hoor en pas als ik een voorzet gaf en hij reageerde daarop kletste ik verder anders niet.
Hier nog totaal niet met daten bezig, zijn net 4 wk uit elkaar (maar nog samenwonend). Maar vind het wel leuk om hier mee te lezen
Famofthree Oooh dat is spannend dan! Houd ons op de hoogte!
@Schuurpapier nou hartstikke logisch hoor
[verwijderd]
iMoeder Een leuke friend with benefits zou denk ik ideaal zijn. Iemand waar je wel een klik mee hebt, en die je kent. Maar waar je geen relatie mee hoeft.
Geen single meer, maar wilde toch even reageren.
Toen ik op datingsites zat vorig jaar, kon ik dus geen leuke man vinden die dit wilde. Of ze wilden allemaal huisje/boompje/beestje OF ze wilden alleen maar eenmalige casual seks, dus niet een friend with benefits.
Heel irritant
[verwijderd] Iedereen kan meepraten over daten hoor. Ook al je al voorzien bent! Alleen maar leuk, alle ervaringen.
Ik hoop wel dat ik zoiets voor elkaar kan krijgen. Echt casual intiem zijn met iemand, ben ik gewoon echt geen type voor. Ik hoef niet verliefd te zijn, maar ik wil wel iemand echt kennen en waarderen, anders word ik daar niet warm van.
Famofthree Wat goed zeg! Is dat ook echt waar je naar op zoek bent, een nieuwe liefde? Serieuze relatie?
Ja ik zou dat nu wel echt weer willen.. dus ik hoop zo dat het allemaal zo gaat lopen als we hopen.
[verwijderd]
Ik lees jullie over friends met benefits maar dat lijkt mij echt helemaal niks voor mij.
Ik weet eerlijk gezegd helemaal niet hoe een man in mijn leven zou passen.
Zoon en ik zijn zo aan elkaar gewend om samen te zijn, ik denk dat ik er heel veel moeite mee zou hebben mij op dat vlak open te stellen.
Maar ik mis wel af en toe gewoon echt een man en wat er bij komt kijken