Zo.. Heb nu de laptop erbij en dat typt toch wat makkelijker/sneller.
@iMoeder Goed hoe je het tegen hem gezegd hebt vind ik! Maar jij hebt inmiddels vrede met je lijf en ik zit nog niet op dat punt. Ik zorg uiteraard wel voor een leuk make-upje enzo, leuke lingerie is m'n volgende stap, Wil bij de Primark ff kijken voor zo'n sexy geval wat je ook evt aan kunt houden en wat over je buik valt whaha. Da's al iets bedekkender. Al weet ik nu al wel dat hij er geen problemen mee gaat hebben hoe ik eruit zie. Maar inderdaad, een zelfverzekerde vrouw is zoveel meer sexy denk ik. Dat laatste puntje van jou, over jezelf niet naar beneden praten en dus vooral niet tegen een man, was dus de reden van mijn spraakbericht naar hem toe. Ik dacht namelijk ff: oh fuck, dat heb ik dus wel gedaan, dikke afknapper! Dus dat was ook wat ik benoemde in dat spraakbericht naar hem toe haha. Waar hij dus zo lief op reageerde. Toch gek dat je in nog geen week tijd al beter hierover kunt praten dan met iemand met wie je 7 jaar samen was hè.
Maar nu nog ff reageren op jullie contact. Klinkt alsof jullie een prima balans hebben gevonden hoe het voor jullie het beste werkt. Hoe lang waren jullie fwb voordat dit uitgroeide in meer? Is dit ook een man die je zou voorstellen aan je kinderen? Of heb je dat al gedaan? Mijn date heeft dus N. al wel gezien, maar die is dus nog zo jong dat ie het toch niet snapt dat ik een date had oid. M'n dochter zou ik hier echt nog niet aan blootstellen, zij is ook veel gevoeliger. Weet wel dat er geen vaste tijd voor bestaat wanneer je je nieuwe liefde bij je kinderen introduceert, behalve dat je er allebei wel vanuit gaat dat dit iets voor langere tijd is ipv een losse flodder.
Vind het ook leuk om te lezen wat je zegt: '...en hij daagt mij ook weer uit, soms tegen m'n zin in.'
Famofthree Ja zo sta ik er ook in. Ik heb hem ook gezegd dat ik hier heel open en kwetsbaar in stap, met het risico gekwetst te worden. Maar dat is dan maar zo! Ik wil volledig eerlijk naar mezelf toe blijven. Heb zoveel geleerd van m'n relatie met m'n ex. En dan vooral wat ik niet meer wil en wat ik absoluut waard ben. Daar is deze man het overigens helemaal eens. Is heel erg van gelijkheid in een relatie. Soms lijkt het bijna te mooi om waar te zijn. Een avondje op Tinder en dan deze man gevonden hebben? Hoe dan? Waar heb ik dat aan verdiend en kan het echt zo mooi zijn als dit?
@Marshmallow Jij dus vooral onzeker over je buik, net zoals heel veel moeders denk ik haha. Hopelijk wordt dat bij jou ook minder, die onzekerheid!
Nescio Haha wat lief, dankjewel!