Robije Lumihiutale weet je eigenlijk of het hele seizoen in 1 keer komt? Ik heb geen Videoland, zou t zonde vinden om heel lang een abo te moeten nemen.
Robije Sneeuwvlok ik moest even door de eerste aflevering heen, maar het is echt een hele goede serie. Lumihiutale ๐ค๐ค. Dan moet ik even wachten helaas.
Sneeuwvlok Ik twijfel zo over deze serie! Maar nu morgen de kinderen gaan logeren moet ik misschien toch eens een poging wagen. Het verhaal klinkt niet echt als het soort series wat ik normaal kijk.. maar ik hoor van niemand dat ze het niet leuk vinden.. ๐ค
Lumihiutale Sneeuwvlok ohh het is zo'n goede serie! Aflevering 1 is even wennen omdat het wel even BAM,in je face is,zo voelde het voor mij iig. Maar echt heel tof ๐
Robijn Sneeuwvlok Het verhaal sprak me ook niet aan maar ben blij dat ik ben gaan kijken. Ijzersterke serie!
Angel1980 Kreeg net een mail: En ik baaaaal dat ik tot maandag moet wachten met kijken ๐ซ Man heeft avonddienst en morgenochtend gaan we een weekendje weg.
Robije Ik ga wachten tot het hele seizoen er op staat en het dan achter elkaar kijken. Heb geen Videoland abo.
lindalovesmo Robije dit was ik ook van plan maar niet gelukt, net toch de eerste aflevering gekeken. En wow, je zit er zo weer in!