Hier gaat in de ochtend alles volgens vast schema.
Ik ga er 6.00 uur uit, douchen, aankleden, eerste was aanzetten, beneden de zooi opruimen die mijn man de avond daarvoor heeft laten staan op tafel of in de keuken. Ik zet koffie voor man, die maak ik dan wakker en springt onder de douche. Als hij klaar is maakt hij zoon wakker die dan ook gaat douchen en kleed zichzelf daarna aan. Dan gaat man de deur uit, maak ik voor zoon en dochter ontbijt, maak dochter wakker die was ik met een washandje en kleed ik aan. Dan gaan dochter, zoon en ik meestal gelijk naar beneden (rond 7.15). Dan gaan we ontbijten, kinderen kunnen nog even tv kijken of spelen. Om 7.50 begin ik dochter haar haar te doen en haar tanden te poetsen. Om 8.00 uur gaat zoon tanden poetsen en om 8.10 lopen we de deur uit voor school. Om half 9 ga ik gelijk door naar de supermarkt, rond 9 uur ben ik thuis en doe het huishouden en meestal ben ik tussen 11 en 12 klaar met alles in huis en is de rest van de dag voor mezelf en de kinderen. En ik probeer zoveel als mogelijk al om 13.00 uur (als zoon weer naar school is na het broodje) het avondeten alvast voor te bereiden.