Manque Dit forum is nu 24 uur oud đ En we hebben een mooie start gemaakt! Statistieken! đ Aantal leden: 245 Aantal posts: 2153 Aantal topics: 98 Bedankt allemaal voor het aanmelden! Het doet me heel erg goed om zoveel fijne leden hier te zien. Ik hoop dat dit forum nog een lang leven beschoren is en dat we het hier naar ons zin gaan hebben đ
debaky Heeey hallo. Ik ben er ook, heb het nog overleefd ook. Mij weer hier aangemeld onder de zelfde naam als ZP Moet zeggen, heb ZP totaaaaal niet gemist het weekend. Jullie?
Manque debaky Heeey hallo. Ik ben er ook, heb het nog overleefd ook. Goed dat je er ook bent, je hoort er echt bij đ
[verwijderd] debaky Het ging mij ook verbazingwekkend goed af, een weekend zonder zp. Had ik niet verwacht.
debaky Manque Dankjewel ;-) Ik hoop oprecht dat dit het gaat worden en dat mensen zich massaal zullen afmelden bij ZP. Dat verdienen ze!
iMoeder Wauw wat een cijfers zeg! Tijd voor een feestje zou ik zeggen!! En dat allemaal met Open Source, geen advertenties, baas over eigen content en privacy respecterend beleid. Echt petje af.
debaky En toch heeft het effect gehad, ik lees nu op ZP dat ze ineens een normale reactie hebben gegeven en dat ze ineens wel gaan overwegen om een Subforum aan te maken hahaha triesteloze figuren.
Hopsatee Tof zeg wat een mooie getallen! Ik las alleen een reactie van iemand op zp die ons gemene huisvrouwen noemden (ofzo) en dat het duidelijk was dat hier alleen bepaalde mensen welkom waren. Maar dat is wat mij betreft allemaal echt niet zo hoor (ik ben sowieso geen gemene huisvrouw đ) ik wil juist meer zielen en meer vreugd en ik zie iedereen even graag. Ik vind altijd iedereen van toegevoegde waarde. DUS ik hoop dat iedereen zich hier welkom voelt en dat we een leuke forumtijd mogen hebben!
Manque Theezeefje Hoi,hoi! Ik reageer gewoon op elk topic! Blij dat ik ook van de partij mag wezen đ Gezellig hoor! Ga je gang đ