• [verwijderd]

Micchan Jeetje wat is ze groot geworden! Hoe oud is ze ook alweer?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

-weg-
    Mocht weer eens een foto van de oudste maken, N volledig in Petit Bateau. Niet helemaal mijn ding met een shirtje geloof ik. Volgende keer met een blousje proberen.

Ik ben nieuwsgierig, kiezen jullie altijd de kleding die je kind draagt? Toen onze jongste 1,5 a 2 was had ze al een sterke eigen wil en konden wij echt niet bepalen wat ze aan deed, tenzij we zin hadden in elke ochtend strijd. Dat is nooit meer veranderd, ik durf niks voor haar te kopen zonder dat ze erbij is, anders is het 'niet haar stijl' zoals ze dat zo mooi zegt. Ik zie jullie kinderen altijd zo mooi aangekleed voorbij komen, de hele kleintjes is logisch natuurlijk, maar voor de rest vind ik het knap πŸ˜›

Sevenof9 S. heeft wel een duidelijke mening, maar in principe kies ik wel ja. Soms mag ze zelf iets uitzoeken. Wordt dan iets walgelijks van My Little Pony ofzo.. N. is nog te jong (1.5) en vindt alles nog best..

Edit: ik vraag wel vaak voordat ik iets koop, wat zij ervan vindt. Of zoals met wat zij nu aan heeft, dan mocht ze bij de Z8 sale zelf een jurkje kiezen en dat werd dan deze. Wil namelijk wel dat ze in kleding loopt die ze zelf ook mooi vindt en waar ze zich prettig in voelt πŸ™‚

Sevenof9 mijn 4 jarige mag nu 1 item kiezen, ik kies de rest er bij. Als zij een shirt kiest waarbij 2 rokken kunnen mag ze uit die 2 kiezen. Of ik vraag "rok of jurk" en kies dan zelf. Ze heeft dus wel inspraak maar niet 100% vrije keus

Dochter van 7 kiest zelf, vraagt regelmatig of de gekozen combinatie goed is.

Zoon van bijna 9 kiest zelf. Maar heeft vooral spijkerbroeken dus qua shirt/trui staat het al gauw.

Kopen doe ik ook niet vaak meer zonder ze maar ik hou wel de eindstem en is mijn nee op hun keuze echt nee. Andersom als hun nee zeggen hang ik het ook terug

• [verwijderd]

Sevenof9 mijn oudste twee mogen 1 item zelf kiezen. Soms kiezen ze zelf sokken, dan ben ik helemaal gelukkig. Maar meestal kiezen ze een rok of shirtje uit. De rest van de outfit maak ik af. Ik vind het belangrijk dat mijn kinderen er netjes bij lopen en kan mij niet voorstellen dat ik ze ooit in een β€˜bij elkaar geraapt’ zooitje naar school zal sturen omdat ze zelf alles mochten kiezen. Zodra ze smaak hebben ontwikkeld mogen ze zelf gaan samenstellen.

[verwijderd] ik vind zo'n bij elkaar geraapt zooitje juist ook wel schattig, zeker als ze er zo trots op zijn πŸ˜›