Kipsate Tantetil Ahh nee, kinderen waren op de opvang en ik had de overdracht van ons huis. Volgende keer even van te voren aankondigen hoor, dan maken we heel toevallig een rondje.
Tantetil Kipsate ja daar dacht ik dus ook aan, dat ik helemaal niet weet of je al verhuisd bent enzo. Volgende keer rij ik wel langs hoor!
Sweetl Eigenlijk alle fotos waren zoππ Truitje zelf gemaakt, broek... Geen idee van grote broer geweest.
Louelle81 Sweetl Volgens mij kost het je ook geen moeite om in elkaar te naaien. Je zou er nog wat aan kunne verdienenπππ
Sweetl Ah tx! Heel lief! Maar ik werk momenteel ook de zaterdagen en zondagen over. En doe dit graag op mijn enige vrije dagje als die kleine aap een dutje doet. ππDus ik weet niet hoe dat in te plannen (en dan zou de afwerking aan de binnenkant netter moeten. Enz) En je zit ook met patronen die enkel voor eigen gebruik zijn, dus dan zou je patroonrechten moeten aankopen ed.
Madeliefje06 Toch6 Ik krijg echt βIk-wil-een-babyβ-gevoelens van C. Zo schattig! Op wie lijkt ze het meest van haar broers/zussen tot nu toe?