Born2bme Liekje81 oeh daar is dat jurkje dus van. Zag laatst iemand lopen en dacht Hee wat leuk jurkje!
Sweetl En D in 1 van zn favo shirts, want dit is cool met een skateboard enzo. En die wil hij nu ook voor zn verjaardag blabla😂kind is in Maart jarig dus dat duurt nog ff🤣🤣🤣
Louelle81 Weg. Helemaal in Zara. Trui 1ste keer aan maar kan hem meteen weggooien. Wie geeft zn kind nou bloedsinaasappel ijs😫😫😡
[verwijderd] Louelle81 ik heb pas vlekken van blauwe besjes uit een shirt gekregen door deze straks over iets te spannen en er gewoon gekookt water over heen te kappen. Niets meer van te zien.
[verwijderd] En alsndat allemaal niet lukt kan je het ook nog met citroensap proberen. Dat werkt ook vaak bij vlekken van rood fruit.
Louelle81 Thnx allemaal. Ik had toen we thuis kwamen, de trui meteen in heet water laten weken. Het meeste is eruit!🥳 Ik zag nog lichtjes wat en heb daar nu gekookt water overheen gegooid. Ben echt blij haha
Louelle81 Meisje in top vd Hema, broek vd Zeeman en sandaaltjes van van Haren. Waar blijven jullie zomer outfits😃