• [verwijderd]

Tshirt Monoprix
Jeans H&M

Dan draagt hij daarop een donker blauw vest van de C&A , en eronder schoentjes van de H&M.

• [verwijderd]

[verwijderd] welke maat boxer draagt hij? Ik kan nergens boxertjes vinden kleiner dan 86/92 , dus die heb ik maar deze zijn eigenlijk te groot voor R. Zelfs met luier 😬. Kippenkontje.
Ik zoek eigenlijk maat 80.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb van Zeeman in maat 92 maar die vallen klein. In ieder geval die setjes van 2. Ik heb ook een setje waar 3 in zaten en die zijn nog veel te wijd. Kleiner dan 86/92 heb ook nog nergens getroffen.

• [verwijderd]

[verwijderd] ah, vervelend. Ik ga denk ik toch wel kijken bij de Zeeman. Ik heb nu Hema boxertjes en Hema valt wel groot volgens mij. Zeeman valt kleiner toch?

[verwijderd] Zeeman valt inderdaad klein dus zou het daar proberen! Kiabi heeft ook wat boxers in kleine maatjes. Het staat zo schattig πŸ₯°

• [verwijderd]

Kipsate ah thx! I β™‘ Kiabi!

• [verwijderd]

[verwijderd] is wel mijn ervaring met meidenondergoed. Zeeman zit ze beter. Met boxers van Hema heb ik geen ervaring.

• [verwijderd]

Diazz ja dat wel 😁

• [verwijderd]

Diazz aaah thanks. Ik vind mezelf soms nog wat zoekende qua jongenskleding na twee meiden πŸ˜…πŸ™ˆ.