Read minds, toekomst voorspellen doe ik al regelmatig en daar is geen reet aan want ik zit me dan alleen maar een jaar lang te ergeren aan iets waarvan ik weet dat het gaat gebeuren maar dat niemand het gelooft of er iets aan doet om het tegen te gaan. Dit is geen helderziende gave trouwens, ik doorzie gewoon vaak hoe iets zich gaat ontwikkelen.
Have x-ray vision, want ik heb ook al een heel goed gehoor en dat is heel vervelend en ik raak overprikkeld door geluiden.
Kunnen vliegen: lijkt me geweldig! Dan kun je gewoon vliegend op vakantie naar het buitenland, perfect. Hoef je ook geen grenscontroles en files enzo mee te maken.
Teleporteren: tijdreizen lijkt me niks (frustrerend als je de toekomst niet kunt veranderen en eng om te zien wat er in de toekomst gebeurt)
Alleen hartig eten: geen probleem. Lijkt me best gezond zelfs.
Veel talen spreken, hoe veel dieren zich voelen is vaak al best duidelijk en daar luistert toch niemand naar, dus lijkt me weinig toegevoegde waarde hebben.
Altijd zomer. Ik hou niet van zomer en wel veel van winter, maar dat lijkt me zo onpraktisch met eten verbouwen enzo, dan verhongeren we allemaal. Dus dan toch maar zomer en hopen dat het een beetje regent.