[verwijderd] Haha toen ik nog op mezelf woonde, Mn man doet het altijd đ wanneer heb je voor het laatst jezelf moeten inhouden?
Lumihiutale Vanmiddag op Whatsapp tegen mijn zusje Wanneer heb je voor het laatst een hele slechte film gezien?
Elise75 Ik zie 3-4 keer per week wel een van mijn vriendinnen. Vandaag afgesproken om te gaan zwemmen met vriendin en zoontje. Wanneer heb je voor het laatst bloemen voor jezelf gekocht?
Tantetil Elise75 gister!!! Voor het eerst in jaren. Wanneer heb je voor het laatst iemand een compliment gegeven?
Femkes Vanochtend, mijn zoon is uit zichzelf begonnen met leren lezen en tijdens het wachten op zijn zusje had hij een paar regels gelezen. Dat vond ik heel knap! Wanneer heb je voor het laatst koffie buiten de deur gedronken?
Femkes Vanochtend, op het einde meegedaan met peuterdans đ Wanneer heb je voor het laatst een vakantie geboekt?
[verwijderd] In oktober, hopelijk binnenkort weer voor de zomervakantie! Wanneer heb jij voor het laatst stiekem gesnoept?
1981mama Een paar weken geleden. Wanneer is er voor het laatst iemand anders dan mensen die ook in jouw huis wonen in jouw badkamer geweest?
SYRV Paar weken terug. Mijn schoonmoeder staat soms op onze weegschaal om haar gewicht in de gaten te houden (ze moet er op letten dat ze niet teveel afvalt). Inmiddels heeft ze voor kerst van ons een eigen weegschaal gekregen đ. Wanneer heb je voor het laatst alcohol gedronken?