Madeliefje06 Ik denk ongeveer een maand geleden, in de soep Wanneer heb jij voor het laatst een appje gestuurd?
[verwijderd] Heb 10 minuten geleden gewonnen! Wanneer heb je voor het laatst de badkamer schoongemaakt?
Madeliefje06 De schoonmaakster heeft het gisteren gedaan. Ik zelf al een tijd niet meer 😳 Wanneer heb je voor het laatst een kater gehad?
[verwijderd] Ik heb dagelijks geluksmomenten als ik mijn kinderen zie spelen samen. Maar vorige week zat ik in de auto, keek achterom naar die 2 op de achterbank en voelde me zo gelukkig met wat ik heb! Wanneer heb jij voor het laatst je haar laten knippen?
Femkes Gisteren! Was wel nodig ook. De keer ervoor was het 35 graden buiten. Wanneer heb je voor het laatst een maaltijd niet aan tafel gegeten?
[verwijderd] Vanmorgen. Ontbijt op de bank. Wanneer ben je voor het laatst echt flink wezen winkelen?
Elise75 Gisteren met mijn dochter in de auto, zij heeft de cd van kinderen voor kinderen gekregen... Wanneer heb je voor het laatst een stuk gefietst?
SYRV Veel te lang geleden, kan het me niet eens herinneren 😱. Wanneer heb je voor het laatst de badkamer schoon gemaakt?
[verwijderd] Een tijd geleden al, augustus ofzo haha wanneer heb je voor het laatst spijt gehad van iets?
Femkes Gisteravond, wij stoeien elke avond met de kinderen op het grote bed. Wanneer heb je voor het laatst een bad genomen?