Pimpelmeesje Afgelopen zomer in Belgie, in een designhotel, was best grappig. Wanneer heb je voor het laatst in de zon gezeten?
1981mama Echt relaxed in de zon op 8 september 2017 En anders deze zomer 2x een half uurtje thuis in de tuin Wanneer heb je voor het laatst nieuwe schoenen gekocht
[verwijderd] Heel lang geleden, helaas. 😄 ik ben de enige hier die ze lekker vindt wanneer heb je voor het laatst een cadeautje gekocht voor jezelf?
[verwijderd] [verwijderd] gister, een papieren agenda 🙂 Wanneer heb je voor het laatst spruitjes gegeten?
Robije Paar maanden gelden, man is hier de enige die ze niet lust, dus we eten ze zo af en toe wel. Wanneer heb je voor t laatst een film gekeken?
Famofthree Een paar maanden terug, heb ze wel geroerbakt in de planning staan. En film 2 weken terug op Netflix een heerlijke romcom .. Wanneer heb je voor het laatst een muur qua kleur veranderend ??
[verwijderd] Een maand geleden ongeveer Wanneer heb jij voor het laatst een film gezien in de bioscoop?
[verwijderd] [verwijderd] in een vorig leven... Ik kan het me serieus niet herinneren. Wanneer ben je voor het laatst van de bank gerold van het lachen?
Elise75 2 weken geleden met mijn moeder om een opmerking van mijn dochter Wanner heb jij voor het laatst gezwommen?
Robije Oh jeetje Ehm 25 jaar geleden denk ik. Toen hadden Mn ouders gras en ik vond het maaien toen nog erg leuk. wanneer heb je voor t laatst de Ikea bezocht?
Famofthree vanochtend, alleen mijn benen.. haha gevalletje osteopaat voor mijn enkel.. morgen om een moedervlek weg laten halen op mijn rug naar de huisarts dus morgen ochtend mijn oksels in ieder geval haha .. Wanneer heb je voor het laatst een nieuw recept uitgeprobeerd?
Hopsatee Ik heb sinds december een slowcooker dus ben heel fanatiek (ik zoek weer nieuwe recepten trouwens) dus vaak: afgelopen zondag nog! Wanneer heb je voor het laatste gedoucht?