1981mama Kerst 2014 echt zorgeloos. Soms kan ik wel mijn verstand op 0 zetten maar echt zorgeloos is het niet. Wanneer heb je zelf voor het laatst een pakje drinken gedronken (slokjes van kinderen tellen niet)
[verwijderd] Oh wauw.. op de basisschool denk ik? Wanneer heb je voor het laatst een lekke band gehad?
[verwijderd] 100 jaar geleden, ik fiets te weinig. Wanneer heb je voor het laatst in plassen gestampt?
Femkes In de kerstvakantie, vooral mijn dochter vindt het heerlijk (geïnspireerd door Peppa big) dus we hebben allemaal uitgebreid gestampt. Wanneer heb je voor het laatst een toets gemaakt?
[verwijderd] Ik heb (nog) geen gordijnen, heb ze vandaag pas besteld 😄 wanneer heb je voor het laatst een glaasje teveel op?
[verwijderd] [verwijderd] met het flatfeest afgelopen zomer. Denk kleine café aan de haven, helft van de feestgangers boven de 65 en gratis wijn. Wanneer heb je voor het laatst de planten water gegeven?
Diazz [verwijderd] Ik heb geen planten in huis. Ze vinden mij niet zo leuk😂 Wanneer heb je voor het laatst je haar geverfd?
Pimpelmeesje Afgelopen zomer in Belgie, in een designhotel, was best grappig. Wanneer heb je voor het laatst in de zon gezeten?
1981mama Echt relaxed in de zon op 8 september 2017 En anders deze zomer 2x een half uurtje thuis in de tuin Wanneer heb je voor het laatst nieuwe schoenen gekocht