1981mama Een paar weken geleden. Wanneer is er voor het laatst iemand anders dan mensen die ook in jouw huis wonen in jouw badkamer geweest?
SYRV Paar weken terug. Mijn schoonmoeder staat soms op onze weegschaal om haar gewicht in de gaten te houden (ze moet er op letten dat ze niet teveel afvalt). Inmiddels heeft ze voor kerst van ons een eigen weegschaal gekregen ๐. Wanneer heb je voor het laatst alcohol gedronken?
Elise75 Nog nooit denk ik... ๐๐ Maar de hulp mss wel... Wanneer heb je voor het laatst de tuin aan geveegd?
[verwijderd] Net ๐๐๐ฐ wanneer heb je voor het laatst een zorgeloze dag/zorgeloos moment gehad?
1981mama Kerst 2014 echt zorgeloos. Soms kan ik wel mijn verstand op 0 zetten maar echt zorgeloos is het niet. Wanneer heb je zelf voor het laatst een pakje drinken gedronken (slokjes van kinderen tellen niet)
[verwijderd] Oh wauw.. op de basisschool denk ik? Wanneer heb je voor het laatst een lekke band gehad?
[verwijderd] 100 jaar geleden, ik fiets te weinig. Wanneer heb je voor het laatst in plassen gestampt?
Femkes In de kerstvakantie, vooral mijn dochter vindt het heerlijk (geรฏnspireerd door Peppa big) dus we hebben allemaal uitgebreid gestampt. Wanneer heb je voor het laatst een toets gemaakt?