Ik was op vakantie op Texel. Klaus (Umbrella Academy) was er ook, maar hij was zwart en leek veel meer op de mannelijke hoofdrolspeler van Save the last dance.
Hij nam mij (en nog iemand, geen idee wie) mee in een helikoptervlucht boven het strand. Schijnbaar was dat de sleutel tot mijn hart, want ik kreeg een mega crush op hem. En met het idee dat ik toch maar een week op Texel was, vakantieliefde en wat plezier. Mijn missie, hem versieren.
We gingen samen naar een bruiloft van iemand. We waren met een flinke groep en iedereen kende elkaar. Hij ging de ronde af wat iedereen wilde drinken en ik had het perfecte flirterige antwoord, maar net voordat hij bij mij kwam kropen er allemaal dreumesen over me heen dus daar ging mijn moment.
De bruid kwam naar me toe of ik even een van haar jurken wilde passen. Dus dat deed ik, en nadat ik me had omgekleed en weer in mijn eigen kleding stond wilde ik mijn telefoon controleren op iets. Nick (van Heartstopper) gooide keihard het gordijn van mijn pashokje open want hij moest opruimen.
Vervolgens deed ik mijn beklag tegen Usher, over hoe ik dacht dat Texel voornamelijk uit schapen bestond maar dat er overal mensen waren, ik kon niet eens op mijn gemak een drankje bestellen, of een jurk passen, hoe moest ik dan een rustig plekje vinden om het geflirt met Save the last Klaus naar een hoger level te tillen??
Schijnbaar stond de bruid achter me en hoorde me klagen over het passen van de jurk maar die miste context.
Usher had de perfecte oplossing voor me. Samen met Save the last Klaus gingen we tequila drinken.
Vervolgens komt Addison uit Greys Anatomy boos op me af omdat ik de bruid had gekwetst met mijn opmerking over het passen van de jurk. Iedereen haatte mij, want je kwetst geen bruiden op hun bruidsdag.
Dus ik wilde het uitleggen, maar de fles tequila was Inmiddels al leeg dus dat ging niet zo soepel.
Toen werd ik wakker en was ik pissig omdat ik helemaal geen kans meer had om Save the last Klaus te versieren, daar ging mijn vakantie-fling 😔