Soms zoek ik wel eens een droom op voor de betekenis maar dit kan ik niet goed omschrijven. Tenminste dat laatste niet. Een droom in een droom betekent dat ik een lucide droom had? Als ik Google komt dat eruit iig.
Dit was mijn droom.
Ik droomde dat het de maandag na de vakantie was en dat ik net had gedoucht en dat het 8.10 bleek te zijn en dat ik het haar van E nog moest doen, dat ze nog moesten tandenpoetsen. Dat T nog zijn schoenen aan moest doen. J was er ook ineens en ik schreeuwde naar hem. T reageerde nergens op hij bleef maar voor zich uit staren. Daarna waren om ineens mijn ouders erbij. We liepen naar buiten en E liep steeds weg, maar ik kon haar niet achterna. Ik had er de kracht niet voor. Ze liep ook nog met haar normale schoenen door een diepe plas. Ondertussen was het 8.27 en waren we nog lang niet bij school. Er leek geen eind aan te komen.
Daarna waren we weer ergens binnen en keek ik eens goed naar de haren van E. Bovenop was het normaal maar onderin zat het haar in allemaal kleine vlechtjes. Ik vroeg 'hoe krijgen we dat er weer uit? Waarom heb je dat laten doen? aan J maar er kwam geen antwoord, want ik lag ineens in bed. Keek naar het uiteinde van mijn bed en daar stond een persoon. Ik raakte haar hand aan voelde een schok door me heen gaan. Ze lichtte op en leek ineens op mijn moeder en schrok waardoor ik ook schrok. Toen werd ik wakker in mijn droom en was ze weg.
Daarna werd ik echt wakker.