[verwijderd] Vaasje Wat grappig! Ik ken je nog als saja en buonannotte, maar die eerste naam doet bij mij totaal geen belletje rinkelen! Miffy dan weer wel [verwijderd], maar dat kan ook een van de andere Miffy's zijn geweest. π Edit: o, enne, welkom! π
[verwijderd] [verwijderd] er was inderdaad ook nog een miffy77, die was ook best actief. Mijn miffy is in 2011 verdwenen en ik ben toen pas rond 2016 weer terug gekomen als in youreyes
[verwijderd] [verwijderd] Dan is dit waarover ik mij verbaas vandaag! π± Het beeld dat ik van jou heb is echt heel anders dan het beeld dat ik had van in your eyes! π
Hopsatee [verwijderd] oh echt was jij Inyoureyes. Nooit geweten. Ik had jullie niet aan elkaar gelinkt π§
Blue Welkom Vaasje! Hopelijk vindt je het net zo leuk hier als wijπ Je namen komen mij ook bekend voor π
[verwijderd] [verwijderd] haha nou maak je me heel nieuwsgierig! Op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor, ik heb hier veel meer het gevoel dat ik mezelf kan zijn dan op zp. Maar ben nog wel benieuwd naar hoe jij het dan zag!
Hopsatee [verwijderd] Ja weet ik niet haha. Ik had je gewoon daar anders omschreven dan hier. Is niet persΓ© positief of negatief al vind ik je hier opener.