Vaasje [verwijderd] Zo lang geleden dat ik echt geen flauw idee heb wie jij bent #schaammedood Maar indd onder die naam is het al uhm ruim 9 naar geleden 😱
[verwijderd] Vaasje dit is ook al mijn 6e (?) naam hoor! Volgens mij had ik rond die periode Miffy11 🤔
[verwijderd] Vaasje Wat grappig! Ik ken je nog als saja en buonannotte, maar die eerste naam doet bij mij totaal geen belletje rinkelen! Miffy dan weer wel [verwijderd], maar dat kan ook een van de andere Miffy's zijn geweest. 😁 Edit: o, enne, welkom! 😁
Tantetil Vaasje oooh hee welkom! Ik had al op je haar gereageerd en dacht wie ben je eigenlijk? Maar je bent dus nieuw, leuk dat je mee komt schrijven.
[verwijderd] [verwijderd] er was inderdaad ook nog een miffy77, die was ook best actief. Mijn miffy is in 2011 verdwenen en ik ben toen pas rond 2016 weer terug gekomen als in youreyes
[verwijderd] [verwijderd] Dan is dit waarover ik mij verbaas vandaag! 😱 Het beeld dat ik van jou heb is echt heel anders dan het beeld dat ik had van in your eyes! 🙈
Hopsatee [verwijderd] oh echt was jij Inyoureyes. Nooit geweten. Ik had jullie niet aan elkaar gelinkt 🧐
Blue Welkom Vaasje! Hopelijk vindt je het net zo leuk hier als wij😄 Je namen komen mij ook bekend voor 🙂
[verwijderd] [verwijderd] haha nou maak je me heel nieuwsgierig! Op zich kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor, ik heb hier veel meer het gevoel dat ik mezelf kan zijn dan op zp. Maar ben nog wel benieuwd naar hoe jij het dan zag!