[verwijderd] "Robbie klaar?" Klaa. "Jaaa! Robbie is klaar!" Klaa! Janksnotterjank, hij reageert op wat ik zeg! πππ (Voor voor alle spam over elk woordje of gebaar maar ik vind het gewoon zo gaaf, ik kan er niets aan doen haha!)
[verwijderd] [verwijderd] Ik mijn hart maakt juist een vreugdesprongetje bij elke post, dus vooral blijven spammen!
Toch6 [verwijderd] ga de oorkleppen maar vast halen π Blijkbaar was zijn koppie er gewoon nog niet eerder aan toe π
[verwijderd] [verwijderd] nou, blijf spammen hoor! Ik word gewoon helemaal blij van je berichtjes! Go Robbie go!!! Edit: ik vind de naam Robbie dus echt steeds leuker, elke keer als ik 'm lees. Dus hij komt hier op het lijstjeππ
[verwijderd] [verwijderd] haha, zo leuk! π ik ben dol op -i, y of -ie namen. Nikki (Niki) , Bobbi, Teddy, Andy, Archie, Lily. Ik vind dat zo vrolijk staan haha.
[verwijderd] [verwijderd] jaaa en Lexie of Charlie π Marley, Scottie, Lizzie of Jimmie. Zo stoer en schattig tegelijk! Ik vind Robbie stiekem ook ontzettend gaaf voor een meisje π Mickey vind ik helemaal niks, ivm Mickey Mouse. Mikki vind ik wel heel schattig.
[verwijderd] Tantetil Twijfel geval. Niet zozeer vanwege Mickey Mouse (eerder vanwege Mickey de vader van Lily in How Met Your Mother π ) maar kweenie, voor een meisje misschien.
Tantetil [verwijderd] heette die ook Mickey? Was ik alweer vergeten joh. Mijn zoontje heet Mick maar dat wordt meestal Mickey of mickeman. Heet jouw zoontje echt Robbie of is dat een afkorting?
[verwijderd] Tantetil ja, haha. Als koosnaampje vind ik Mickey wel heel leuk! Robbie heet echt Robbie. Hij is vernoemt naar mijn vader die Robby heet. Maar hij (m'n vader) noemt zichzelf nu Rob. Dat zal mijn Robbie later ook wel doen denk ik, of niet natuurlijk, wat hij wil π
Dahlia [verwijderd] hebben ze met die gehoortest iets in zijn oren gespoten of hebben ze schoongemaakt? Je zou t denken toch ππ
[verwijderd] Dahlia haha, ja geen idee. Hij heeft ook zijn hoofd niet gestoten of zo, geen idee wat er aan de hand is hoor π
Pimpelmeesje [verwijderd] marley vind ik zo'n leuke meisjesnaam β€ wij kwamen bij die naam door zo'n debiel fb-postje "de eerste 3 letters van jouw naam en de eerste 3 letters van je partners naam zijn samen de naam van je baby" Bleek gewoon superleuk te zijn π
[verwijderd] [verwijderd] jaa! Als Robbie een meisje was geweest dan had ik hem eh, haar misschien ook wel Robbie genoemd. Pimpelmeesje Marlie/Marley vind ik ook leuk !