Rietjesbeker Arm beest... Hij is in al zijn levensjaren ook nog niet zo timide geweest (we hebben m al vanaf ca. 2 weken, zijn nestje was verstoten door de moeder)
Ysabella Softbasegaming nou ze doen het normaal ook, maar als hij intern zit is het altijd next level. N vraagt ook alles aan mij, hij was boven en mijn man ook, komt hij naar beneden om aan mij te vragen of hij een luier aan mag. π€
Liekje81 Ysabella ik herken dat wel. Als vriend er doordeweeks niet is, loopt naar bed gaan redelijk als een militaire operatie, roept ze bijna niet als ik al beneden ben en is het geen rekken. De weekenden als vriend erbij is, verlopen veel rommeliger.
[verwijderd] Toch6 haha grappig. Ik heb niemand van hier op facebook dus jullie uiterlijk is voor mij een gok
Soturi [verwijderd] Voor mij hetzelfde. Ja, een paar van jullie heb ik hier op avdk wel eens een foto van langs zien komen geloof ik. Maar dat zijn allemaal vage herinneringen.
Softbasegaming Dochter; Mama T. En ik spelen tikkertje. Note; T. kan nog niet kruipen en blijft dus op 1 plek liggen π€£. Zo kan ik ook wel winnen π€£
Marshmallow Ik heb echt geen gevoel meer voor dagen. Dinsdag had ik een woensdag gevoel. Donderdag een vrijdag gevoel. Gisteren een maandag gevoel en vandaag een zondag gevoel π€£
Ysabella Help.π Wij hebben echt heel veel Lego gekregen. Zoveel dat ik alles moet gaan uitzoeken en dat ik opbergbakken nodig heb om alle verschillende stukjes te kunnen sorteren. Wie heeft een goede tip qua bakken etc?
[verwijderd] Ysabella ik had er gister over met een vriendin, zij heeft alle legos opgeruimd per kleur, in hobbydozen van de action. Zag er handig uit π je kan ook per set doen. en we hebben een Lego app, je scant je legos en die geeft aan wat je ermee kan doen. Of bedoel je Duplo/grotere Lego? https://www.action.com/nl-nl/p/hobby-organizer/
Mamabeertje Leuk dat realistisch spelen. Een week terug stond hier een container in de straat waar we al onze spullen in konden dumpen. H. heeft vanmorgen dus containertje gespeeld, terwijl zijn broertje ook nog in bed zatπ
Miek89 Ysabella ik zou eerst de grote stukken eruit halen en dat in een aparte bak doen. Je kan het prima op soort en kleur sorteren maar ik garandeer je dat de kinderen daar echt maling aan hebben π Als het verschillende sets zijn zou je dat bij elkaar kunnen doen. De overige kleine dingen zou je dan wel in zo'n sorteerbak kunnen doen op soort.
Ysabella Miek89 ik heb geen idee wat bij elkaar hoort. ππ Alleen al als ik de foto zie vraag ik mij af waarom we dat gekregen hebben. π En de Lego scan app, mijn hemel ik denk dat ik dan minimaal 2 jaar bezig ben.
[verwijderd] Ysabella hAha jij hoeft ook niet alles te scannen π hier vindt de oudste het leuk om al zijn legosets gebouwd en klaar te hebben. Die zet hij overal neer op zβn kamer. De jongste vindt het heel leuk om zβn broer te pesten en die dingen steeds te slopen π€£ dan scan ik ze en kan de oudste weer aan de slag om zβn ruimteschip te bouwen. Al die boekjes waren we steeds kwijt en de oudste heeft al best veel 8/10+ sets en laatst ook een 18+ gekregen, daarvoor is die app echt mega handig π