Ik was vandaag met mijn zus en haar meiden en mijn dochter aan het shoppen. Zijn we bij de primark en mijn dochter gaat een shirtje met legerprint passen (ze is dol op jongens kleding) mijn zus en ik wachten tot de meiden de kleding komen showen en naast ons zitten twee oudere dames. We raken aan de praat met de dames en ze kijken mee naar de kleding van onze meiden. De ene dame zegt dat ze het shirt van mijn dochter erg mooi vindt staan en dochter vertrekt met een blij gezicht naar het kleedhokje๐ haar kleindochter (7jaar denk ik) komt naast mij zitten en hoort ons praten over meiden in jongens keren.
Kijkt het meisje mij aan en zegt โik zag net een jongen met een vlecht in jongens kleren!โ Dus ik zeg met een glimlachโ dat is een meisje met een vlecht, in jongens kleren, dat is mijn dochter, ****** is dol op jongens kleren!๐โ dat meisje kijkt mij met grote ogen aan.... en zegt met enige verbazing in haar stem โdat ben ik nou ook!!!โ
Het klonk bijna in haar stem door โwauw! Ik ben niet de enige!!โ
De oma zei meteen dat het meisje niet van roze houdt. Dus ik zeiโ***** houdt ook niet van rozeโ en de oma vroeg aan mijn dochter of ze wel eens gepest is met haar jongens kleren. Mijn dochter zei โnee hoor, ik draag wat ik mooi en fijn vind, het maakt mij ook niet uit wat een ander daar van denktโ
ik was zo trots op mijn meisje๐ช En ik hoop dat dat andere meisje haar jurk (die had ze aan) in de kast mag laten en ook mag gaan dragen wat zij graag wil. Dit meisje heeft mij de hele dag een beetje bezig gehouden...