Hopsatee Honkeytonk Haha nee dat zeker niet 🤣 Hier wist ze niet dat ik thuis werk hoor. Dat vertelde ik haar net haha. Maar ik ging uiteraard gelijk hoor, ze is vet klein. En ik lees nu ook dat ze niet echt kan slapen.
Rietjesbeker Hopsatee oeh, dan was ik ook niet blij geweest nee... Was hopelijk niet ook nog bij die leidster waar je toch al zo blij mee bent?
Hopsatee Rietjesbeker Nee niet bij haar die werkt niet op donderdag . Maar man man, is dit omdat ik steeds riep dat we de beste opvang van de wereld hadden? Want zo ervaarde ik het echt bij de oudste 2. Maar deze twee weken zijn niet echt lekker gestart nu 😬
Softbasegaming Hopsatee Want de speen zat verstopt en ze kreeg steeds de fles aangeboden maar kreeg er niets uit 🥺 Dit is toch het eerste wat je controleert als een baby niet wilt drinken? 🙈
Hopsatee Softbasegaming Ja dacht ik ook. Toen ik het deed dacht ik meer van: kan me niet voorstellen dat dit het is want dat hebben ze vast gecheckt 🙄 Maar vooral omdat ze altijd drinkt en nooit lastig doet leek het me al zo raar waarom ze al haar flessen ineens zou weigeren. Ik was al bang dat ze vet ziek was ofzo 😬
Marshmallow Softbasegaming nou ik wel iig! Of je probeert een andere fles oid. Ik zou echt not amused zijn hoor!
Nescio Hopsatee ohh vind het zo zielig voor haar! Arm kindje, gewoon twee hele (of meer?) voedingen gemist door klunzigheid. Ik vind het heel onhandig hoor, het is toch het eerste wat je controleert als ze niet wil drinken en steeds bozer wordt? Net of ze geen ervaring hebben ofzo 😬
Hopsatee Nescio Ja echt klunzig he. Ik snap het ook niet. Die leidster zei gelijk nee nee echt niet toch? Oh wat stom!! Maar je zou toch denken dat het vaker voorkomt. Ik vind het vooral zielig dat ze zo’n honger had. Natuurlijk was ze boos en oververmoeid. Toen ik de fles gaf en er kwam melk uit keek ze echt zo van pfffieeuwww mam, dankjewel 😍 En daarna was het ook gelijk weer lachen.
Softbasegaming Hopsatee bizar trouwens dat ze zo laat bellen. Hier heeft T. Ook een keer gehad dat hij minder dronk ofzo of spuugde na voeding (doet ie nooit..) ze hadden toen de fles geprobeerd wilde ie niet uur later nog niet en toen belde ze voor overleg wat te doen 🧐. T. Was toen een maand of 6/7 dus ook nog stuk ouder. Bij spugen stuurde ze eigenlijk direct appje omdat ze dit nog nooit hadden meegemaakt.
Vulpen Ik dacht echt dat ik vandaag wel min of meer gewoon zou kunnen werken. Maar ik heb vanochtend alleen ons teamoverleg gedaan en dat ging totaal dramatisch qua concentratie en interesse. Terwijl dat dinsdagochtend gewoon wel prima ging, was dat dan puur op adrenaline? 🤔
Femkes Vulpen Waarschijnlijk combinatie van compleet wegvallen van adrenaline waardoor je eigenlijk uitgeput bent en dinsdag juist heel graag je aandacht op iets anders willen richten zodat je niet aan je echte zorgen hoeft te denken. Geef er maar aan toe en ga even lekker douchen, wandelen, puzzelen of zo om je hoofd wat rust te geven.
Trees Vulpen Terwijl dat dinsdagochtend gewoon wel prima ging, was dat dan puur op adrenaline? 🤔 Weet ik wel bijna zeker. Je leeft dan op adrenaline en gebruik je reserves qua energie. Zodra de adrenaline wegvalt dan pas voel je de vermoeidheid. Je hebt tussendoor niet kunnen opladen. Je moet eerst je reserves weer bij vullen. Ik zou als het mogelijk is morgen ook nog even vrij nemen.
Vulpen Femkes Ik heb net even op de bank een dutje gedaan 🤐 Trees Op vrijdag heb ik gelukkig ouderschapsverlof. En m'n moeder komt even helpen. Want wij zijn doodop maar jongste heeft alweer energie voor tien 😅
Marshmallow Vulpen Want wij zijn doodop maar jongste heeft alweer energie voor tien haha is dat niet altijd zo? Gelukkig ben je vrij dan kan je even bijkomen, ook mentaal.
Vulpen Marshmallow Ja dat is altijd zo. Niet voor niets dat ze uren eerder dan verwacht van de beademing gehaald is, zij wil altijd zo graag dingen doen, of ze nu onder de slaapmedicatie zit of niet🙃 (hoewel ze 's nachts gewoonlijk stukken langer slaapt dan die van jou gelukkig...)
Marshmallow Ik heb nu een webinar over de brein ontwikkeling van kinderen tussen 4 en 12 jaar. Interessant!
Rietjesbeker Net met dochter koekjes gebakken. Van leentjes poederpret, met confetti. En die zijn dus echt. Helemaal. Niks. Aan. Dus mijn consumententip van vandaag, koekjes gewoon zelf maken. Laat je niet verleiden door confetti. En ook je dochter niet.