Rosemary yes een van ons gaat altijd mee - meestal mijn man 🤣 De wedstrijden en toernooien dan. Trainingen word je niet geacht bij aanwezig te zijn behalve bij de kiddies.
Maar dat komt omdat ik nog een peuter heb en die is het meestal snel zat als het koud is. Maar we hebben wel 2 zoons dus het verschilt wat: soms ik met middelste (en peuter erbij) mee en man dan met oudste. Of man mee middelste en oudste speelt dan thuis en kijken we daarna nog even of rijdt met iemand anders mee (dit was vandaag het geval moest ver uit, ik ben wel even met peuter bij de middelste gaan kijken waar man ook was)
Volgend jaar wordt lastiger want dan gaat de middelste ook de competitie in dus met pech spelen ze beide uit en dan is het wel lastiger om met een peuter erbij op te splitsen. Dus helemaal elke keer bij elk kind zijn lukt praktisch niet maar in principe proberen we er wel altijd te zijn. Maar het is bijna nooit een probleem dat oudste dan soms mee moet rijden - mijn man coacht , fluit en rijdt ook veel.
Volgende week heeft oudste toernooi en haar man mee. Ons neefje viert zijn verjaardag en daar ga ik met jongste en middelste heen.
Ik bracht trouwens pasgeleden mijn peuter naar peuterdans maar daar mag je dus ook niet bij zijn.. niet eens in het gebouw. Vond ik wel een dingetje 🫣