iMoeder dat klinkt gewoon als hetzelfde principe wat ik zo ga ophalen bij de apotheek? 🙈
Die dingen werken prima hoor, ik zie het alleen even niet zitten om dat 3 maanden lang te moeten doen..
Niet dat mijn seksleven nu veel actie heeft, maar toch 🤣
Edit: ik heb het even gegoogled en zie dat het wel iets anders is, maar ik vind het t geld niet waard als die van de apotheek het ook goed doen..
......
Als ik de ervaringen van Google moet geloven lijk ik nog een lichtere vorm te hebben gelukkig, maar vervelend is het dus wel.
Een van de opties is levensstijl veranderen, en daar zet ik al stappen in, maar dat zal echt nog veel tijd kosten en ondertussen bouwen de littekens wel steeds op. Ik kan er in de tussentijd mee leven en mag korte antibiotica kuren voor de ergste flare ups, maar dan blijft het voorlopig wel gewoon aanwezig..
Ook vermoeidheid en gewrichtsklachten blijken een rol te spelen, en het zou fijn zijn dat als het daar door komt, het ook weg zou gaan. Aan de andere kant, tja, dat kan ook door mijn levensstijl komen natuurlijk, gewrichtsklachten en overgewicht zijn ook geen vreemde combinatie.
En het is me nog niet helemaal duidelijk of het met verloop van tijd erger gaat worden, dat wil ik wel voorkomen. Dus 3 maanden doorbijten en er vanaf kunnen zijn? Of inzetten op langdurig, levensstijl veranderen, maar er dan nog een jaar mee rond lopen, en minder garantie dat de klachten echt verdwijnen?
Ik heb dus wat dingen om over na te denken..