Marshmallow Trees Ik heb wat besteld kan ik het mooi deze ronde proberen ๐ en dan nog een menstruatiezwembroek erbij zoeken.
Toch6 Marshmallow die gelukkige ben ik ook altijd ๐ Was blij dat neefje niet mocht zwemmen afgelopen weekend (ivm oorontsteking), was het tenminste niet mijn schuld dat we niet gingen zwemmen ๐คช
Vulpen Marshmallow Naar welke ga je? En ik heb een menstruatiezwembroek, dat is echt ideaal! Want ik zit met hetzelfde maar heb nu toch niet heel veel stress ๐ (o spuit 11 zie ik... Maar hier dus goede ervaring mee ook! Wel voor de latere dagen hoor)
Marshmallow Vulpen landal de schatberg geloof ik ๐ Ja ik moet niet op mijn 2e en 3e dag daar zitten... Maar 4e en 5e zou nog kunnen.
CrazyCatLady Even zelf een vloer leggen is dus NIET hetzelfde als gewoon horizontaal behangen ๐คฆโโ๏ธ
Marshmallow Ik ben echt compleet gevloerd en tot niets meer toe in staat (ook duizelig) en dat na 2,5 uur bij een overleg aanwezig zijn. Soms baal ik gewoon echt ervan dat ik zo snel overprikkeld ben hoor ๐ edit: 2,5 uur is eigenlijk best wel lang vind ik...
Vulpen Marshmallow 2,5 uur is eigenlijk best wel lang vind ik... Nou! Had ik ook vandaag, ben ook gesloopt ๐ซฃ En ook duizelig maar ik weet niet waardoor. [edit] Ik vergis me, mijne was 'maar' ruim anderhalf uur...
Toch6 Hopsatee kom daar niet echt goedkoper uit. Tafel van 3m lang is gewoon duur ๐ Aangezien wij al met 7 zijn, en ik straks plek heb, wil ik een tafel waarbij 4 stoelen per kant kunnen. Als er dan ook nog 2 op de kopse kanten kunnen kunnen we makkelijk met 10 aan tafel. Lijkt me toekomstgericht wel fijn ๐
Hopsatee Toch6 Ja goedkoop zal het sowieso niet zijn denk ik ๐คฃ Maar andere kant een stevig exemplaar is ook wel fijn en als je uitgerekend hoe vaak je hem gebruikt is het zelfs een koopje ๐คช