Bloem blehhhhhh wat een bureaucratische onzin
Nou dat!! Echt in ieder scenario krijg ik uiteindelijk gelijk en wordt het afgerond en krijg ik dat geld. Waarom ga je dan een heel ‘onderzoek’ doen waarbij iemand alleen maar kans krijgt de boel onnodig te frustreren? En waarom ga je überhaupt dat onderzoek doen als het bij de gemeente ook al word gecheckt, je moet tekenen, met z’n tweeën moet komen, ID bewijzen mee etc etc.
CrazyCatLady Ik heb jaren geleden iets vergelijkbaars gehad en dat heeft toen een half jaar geduurd voordat het allemaal geregeld was.. maak je borst maar nat dus 😒
Ja ik weet het. Heb ook al het een en ander meegemaakt met ex dus zie al weer helemaal gebeuren hoe een gezeik het wordt. 😑 En waarom he, alleen maar tijd rekken.
Vulpen Heb je het aan de gemeente doorgegeven, dat hun informatie niet klopt?
Nee maar dat ga ik wel doen inderdaad.
Miek89 wat een ongelooflijke klootzak weer, natuurlijk heeft hij dat wel ontvangen 😡
Ja uiteraard. Hij betaald zelf al een tijd helemaal niks meer. En dan gewoon keihard liegen en het geld wat voor je dochter bedoeld is, ook nog in je zak steken. Die man heeft al zoveel geld van me gestolen met dit soort acties, echt.
Ik mag trouwens toch hopen dat hij straks alles terug moet betalen, want kindgebonden budget word nu dus ook al maanden aan hem doorbetaald. En vervolgens moet hij het straks dan terug betalen, en dan gaat hij weer bij mij lopen klagen dat hij het toch zo moeilijk heeft financieel en wat erg is het toch allemaal voor hem dat iedereen hem een poot wil uitdraaien. 🙄🙄🙄