Ik word soms zo moe van instanties!! Momenteel gedoe met de SVB rondom de kinderbijslag van dochter. En ik moet het even kwijt hoor de frustratie. Mijn dochter stond bij ex ingeschreven, alleen mijn ex woont niet meer in Nederland dus is dochter naar mij โverhuisdโ. De gemeente had bij mij aangegeven dat ik dat nergens hoefde door te geven, gaat vanzelf. Nou dat klopt dus niet. Dat moet je bij de SVB zelf doorgeven. En zolang je dat niet doet, krijg je dus geen kinderbijslag maar ook geen kindgebonden budget voor dat kind. Want dat is aan elkaar gekoppeld. Daar kwam ik dus twee maanden later pas achter toen ik ging kijken wat er zo lang duurde allemaal.
Vervolgens bel ik de SVB weer waarom het nu nog steeds niet klopt. Nou, dat is omdat ze een onderzoek moeten starten als het veranderd wie de kinderbijslag krijgt. Dus dan gaan ze een brief sturen aan ex of het klopt dat ik voortaan de kinderbijslag krijg. De mevrouw aan de telefoon kan mij niet uitleggen waarom, want kind staat bij mij ingeschreven dus ik krijg automatisch gelijk. Ik vroeg namelijk, en wat nou als ex zegt, het klopt niet. Ja dat maakt niet uit want kind staat bij mij ingeschreven. Nou, waarom doe je dat onderzoek dan??!!! Fucking hell zeg. Nu krijgt ex dus eerst een brief. Als hij daar niet op reageert nog een brief, en pas als hij daar ook niet op reageert krijg ik โgelijkโ. Mijn ex houdt ondertussen bij hoog en bij laag vol dat hij niks ontvangen heeft, de kinderbijslag (wat niet kan). Vieze dief die hij is, steekt gewoon dat geld in zn zak. Echt, ik word hier zo boos van!!! ๐คฌ๐คฌ๐คฌ
Aub niks quoten