Hopsatee Mamabeertje kun je geen oppas voor de jongste fiksen? Of dat je partner thuis blijft bij de jongste en jij iemand anders hebt die je helpt.
Mamabeertje Hopsatee Honkeytonk Het feestje is hier thuis. Ik weet niet of ouders het zo prettig vinden om hun kind ergens te brengen wat buikgriep heerst. En jongste kan ik toch ook niet wegbrengen vanwege hetzelfde. Zoals mijn schoonouders zijn veel te huiverig dat ze dan zelf ook ziek worden.
Honkeytonk Mamabeertje ahh en geen oppas te vinden voor de jongste of wat hopsatee zegt, jij of partner bij de jongste en iemand anders mee met kinderfeestje? En wie weet knapt je jongste nu ook snel wat op? Misschien kan een van de ouders van de genodigde meehelpen?
Mamabeertje Mamabeertje Ouders inmiddels gebeld en die begrepen het helemaal. Nu maar verplaatst naar volgende week zaterdag. Jongste is nog steeds aan het spugen.
Lovely83 Mamabeertje ah wat balen, heeft de jongste vanochtend nog gespuugd? Anders eerst polsen bij de ouders?
Toch6 Ik zou ook de ouders even polsen. Evt 1 ouder boven met de zieke en 1 ouder beneden het feestje?
Toch6 Een zieke man, wat een drama. Blij dat ik afgelopen nachten thuis heb geslapen. Die geluiden die hij produceert word ik echt kriegel van
Toch6 Lovely83 dat hij zich beroerd voelt geloof ik wel, naaat koorts echt zo'n hoest erbij waar je pijn van krijgt. Maar dat gezucht en gesteun als hij 3m loopt😕 pak paracetamol of ibuprofen maar stop met klagen terwijl je er niks aan wil doen.
Miek89 Oudste vandaag jarig en uitgerekend nu word ik ziek 😢 rillen als een rietje en overal spierpijn 😑
Rietjesbeker Net knallende ruzie gehad met mijn man. Hij is in de auto weggereden, geen idee wanneer en of hij terug komt.
Snoeki Rietjesbeker Ow nee wat rot, hopelijk komt hij snel terug en kunnen jullie het uitpraten samen…. Nooit leuk zo’n grote ruzies Was hij erg onredelijk? Misschien dat hij niet lekker in zijn vel zit…
Huggybird Rietjesbeker oh jee, dat is helemaal niet fijn….. 😱 hopelijk is hij snel afgekoeld en kunnen jullie het uitpraten 🍀