Meca ja, ik ben zeker aan het rondkijken. Ik heb tijdens de vakantie besloten dat ik verder in ga op de interesse van een consultancybureau. Ik had erg veel twijfels, vooral in verband met reistijd, maar een kennis gaf aan dat ze in haar werk (reïntegratie) best goede ervaringen had met die werkgever. En uiteindelijk, stel dat ik het niks vind, dan moet ik gewoon weer naar iets anders op zoek. Het zij zo, maar dan heb ik in ieder geval nieuwe kennis en ervaringen op gedaan.
Ik merkte gewoon toen ik donderdag weer moest werken dat het me zo ontzettend tegen stond, dat ik er gewoon mee moet stoppen. Het gaat hier niet beter worden.
Ik heb voor de zekerheid nog een lijntje uitgezet bij een heel andere afdeling (groot bedrijf). Zij gaf me namelijk een bedankje voor mijn werk het afgelopen jaar en toen dacht ik, hier moet ik even wat mee. Dus misschien komt daar nog wat uit en dat is dan ook helemaal prima. Maar ik ga sowieso verder in gesprek voor arbeidsvoorwaarden met het consultancybedrijf. Ik wil deze maand mijn baan bij mijn afdeling opzeggen.