Toch6 Dahlia shit, door de mand π€ͺ Nee geen idee? Rtl heeft dat ook, sbs ook. En die doen het wel. Misschien omdat het via schotel gaat?
Dahlia Toch6 hmm dat kan wel denk ik. Maar balen zeg! Tlc is zo lekker ontspannend en hersenloos kijken π
Toch6 Man heeft lijst opnieuw geladen, nu is die muziek op ment tv. En nog steeds geen gewone tlc π
Cactusje Toch6 Heb je misschien canal digitaal of online.nl? Die zenden tlc niet meer uit namelijk... hebben geen overeenkomst met discovery kunnen maken zie ik op Google.
Toch6 Cactusje oh dat zou kunnen. Discovery kon ik ook niet kijken Edit: we hebben idd canal digitaal volgens man. π
Kipsate Toch6 oh balen. Wij hebben zo een iptv kastje. 80 euro per jaar en alle zenders. Gaat via WiFi. Misschien is dat een optie?
Honkeytonk [verwijderd] bij mijn miskraam met 10 weken was dat na de curettage ongeveer in een week, na de miskramen rond de 6 weken duurde het weken π π€. Hoe gaat het nu? Ga je het afwachten?
[verwijderd] Honkeytonk Ik heb maandag een curretage. Heb aangegeven aan de gynaecoloog dat ik er zo snel mogelijk 'vanaf wil'. Maar ik ben de misselijkheid en de vermoeidheid zo beu aangezien het nu toch voor niets is.
Honkeytonk [verwijderd] nou logisch en goed dat je hebt aangegeven. Ik voelde me direct na de curettage al stukken beter, de ochtend voor nog gespuugd, daarna was het meteen weg. Moe nog wel.tijdje geweest. Voelde me opgelucht en leeg/verdrietig gelijkertijd
Vulpen Heeft ze een lintworm of zo? Is het normaal dat een driejarige elke dag zo enorm zeurt over eten? Heel bord overnight oats op en dan een driftbui dat ze moet wachten met het brood tot de rest beneden isπ€·π½ββοΈ
Cactusje Vulpen Mijn jongste dochter eet ook heel veel. Ontbijt net op, ik heb trek, lunch net op, ik heb trek. Zolang ze iets gezonds pakt mag ze van mij eten zoveel ze wil. Ze is trouwens bijna 5.
Elsie89 Vulpen Hier ook een vreetzakje hoor. Die eet voor t avondeten vast een boterham en fruit omdat ik anders niet rustig kan koken. En dan ook gewoon nog zn avondeten