Toch6 Wat is er met TLC gebeurd? Alleen nog maar muziek? Waar zijn die vrouwenprogramma's gebleven?!?
Cactusje Toch6 Huh? Ik zie geen muziek hoor, staat hier toch vaak aan want oudste vindt het ook een leuke zender.
Cactusje Toch6 Is er niet per ongeluk met je lijst gespeeld, dat er nu een andere zender op zit dan tlc?
Cactusje Toch6 Er staat een $ teken voor tlc. Dat klopt niet hoor Zou maar eens in je instellingen gaan kijken wat er mis gaat
Toch6 Cactusje En deze tlc zie ik in de lijst maar die doet helemaal niks. Voor de rest zie ik geen tlc in de lijst
Dahlia Toch6 waarom heb jij dat $ icoontje aanstaan? Wat houdt dat in? Bepaald pakket of woon jij stiekem in het buitenland en zeg je maar dat je een schip hebt met bijna 5 kinderen? 😉🤪
Toch6 Dahlia shit, door de mand 🤪 Nee geen idee? Rtl heeft dat ook, sbs ook. En die doen het wel. Misschien omdat het via schotel gaat?
Dahlia Toch6 hmm dat kan wel denk ik. Maar balen zeg! Tlc is zo lekker ontspannend en hersenloos kijken 😁
Cactusje Toch6 Heb je misschien canal digitaal of online.nl? Die zenden tlc niet meer uit namelijk... hebben geen overeenkomst met discovery kunnen maken zie ik op Google.
Toch6 Cactusje oh dat zou kunnen. Discovery kon ik ook niet kijken Edit: we hebben idd canal digitaal volgens man. 😭
Kipsate Toch6 oh balen. Wij hebben zo een iptv kastje. 80 euro per jaar en alle zenders. Gaat via WiFi. Misschien is dat een optie?